Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-سفیر آمریکا در سازمان ملل از توییت ترامپ علیه ایران حمایت کرده و خطاب به ایران مدعی شد: اگر می‌خواهید پای میز حاضر شوید و بر روی توافق جدید با ایران کار کنید، ما برای مذاکره آمادگی داریم. اما حق ندارید ما را تهدید کنید.«نیکی هیلی» سفیر آمریکا در سازمان ملل گفته آمریکا هرگز نباید به «ولادیمیر پوتین» اعتماد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفته که ما به روسیه اعتماد نداریم. به پوتین اعتماد نداریم و نخواهیم داشت. آنها هرگز قرار نیست دوست ما باشند. این یک واقعیت است. 

«هیلی» در مصاحبه با این شبکه خبری آمریکایی مدعی شد: من فکر می‌کنم چه رییس‌جمهور با «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی نشسته باشد، چه با «پوتین»، این اتفاقاتی بوده که باید رخ می‌داده است. اگر این مذاکرات را نداشتیم، نمی‌توانستیم به نتیجه برسیم. 

وی همچنین گفت: ترامپ با «کیم» مذاکره کرد و با دیگر رهبران کشورها نیز خواهد کرد. او با «شی» رییس‌جمهور چین هم مذاکره کرده و این روش اوست. او حس می‌کند با این کار به نتیجه بهتری می‌رسد. این روش اوست. این روشی است که او عمل می‌کند. 

سفیر آمریکا در سازمان ملل افزود: شما خواهید دید که در دیدارهای بعدی افراد دیگر و کارگروه های دیگری نیز با هم جمع خواهند شد. او حس می‌کند باید کارها را رو در رو انجام دهد. 

«هیلی» مدعی شد: رییس‌جمهور آمریکا فارغ از اینکه با نظر من موافق باشد یا مخالف به آن احترام می‌گذارد، گوش می‌کند و درباره آن مذاکره می‌کنیم. همه دوست دارند رییس جمهورشان کسی باشد که بخواهد خبرهای بد را بشنود. 

وی مدعی شده ایران مشروعیتش را از لفاظی می‌گیرد و «اروپایی‌ها و همه طرف‌های توافق ایران امروز نگران کاری هستند که آنها قرار است بکنند. ما فریب نمی‌خوریم.»

«هیلی» از توییت ترامپ علیه ایران حمایت کرده و مدعی شد: رییس‌جمهور فهماند که آمریکا را تهدید نکنند؛ چرا که ما هر تهدیدی را جدی می‌گیریم و قطعا شما نمی‌خواهید که واکنش ما را ببینید. اگر می‌خواهید پای میز حاضر شوید و روی توافق جدید با ایران کار کنید، ما برای مذاکره آمادگی داریم. اما حق ندارید ما را تهدید کنید.

سفیر آمریکا در سازمان ملل اذعان کرد: قطعا ایران با بد رییس‌جمهوری طرف است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 دونالد ترامپ نیکی هیلی خروج آمریکا از توافق هسته ای سی بی ان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم

معاون وزارت دفاع لهستان پس از کشمش‌های فراوان در زمینه استقرار سلاح‌های هسته‌ای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در خاک این کشور، از آمادگی ورشو برای اجرای این طرح خبر داد.

به گزارش مشرق، پاول زالوسکی روز سه‌شنبه گفت که کشورش درخواستی برای مشارکت در طرح به اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو ارائه کرده و از آن خارج نشده است.

وی با بیان اینکه این موضوع باید با شرکای غربی مورد بحث قرار گیرد، اضافه کرد: ما در مورد برنامه‌ای به نام اشتراک‌گذاری هسته‌ای صحبت می‌کنیم. این یک برنامه ناتو است، اما تصمیم گیری و کنترل کامل استفاده از سلاح‌های هسته‌ای، که مثلاً ممکن است در لهستان مستقر شود، توسط آمریکایی‌ها گرفته می‌شود.

بر اساس این گزارش، بلژیک، ایتالیا، آلمان و لهستان برای شرکت در این برنامه اعلام آمادگی کرده‌اند.

برنامه اشتراک هسته‌ای به ایالات متحده اجازه می‌دهد تا سلاح‌های هسته‌ای خود را در کشورهای عضو ناتو بدون آنکه آنها اختیار استفاده از آنها را داشته باشند، مستقر کند.

آندری دودا رئیس‌جمهوری لهستان چندی پیش پس از صدور بیانیه آمادگی این کشور برای میزبانی از سلاح‌های هسته ای، بیانیه دیگری صادر و اعلام کرد که هنوز تصمیم رسمی در این مورد گرفته نشده است.

همه این اظهارات در حالی است که دونالد تاسک، نخست وزیر لهستان اعلام کرده است که به دنبال دیدار با رئیس جمهوری است تا بفهمد چه چیزی او را بر آن داشته تا امکان اشتراک هسته‌ای را پیشنهاد دهد.

معاون وزیر دفاع لهستان نیز در عین حال از طرح موضوع استقرار هسته‌ای در محافل داخلی این کشور که توسط رئیس‌جمهوری لهستان ارایه شده، انتقاد و تاکید دارد که باید به جای آن با شرکای غربی گفت وگو شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • ادعای تکراری وزیرخارجه انگلیس علیه ایران
  • وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی