Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:08:38 GMT

16 هکتار از اراضی کشاورزی تهران بازپس گیری شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۳۲۲۷۸

16 هکتار از اراضی کشاورزی تهران بازپس گیری شد

تهران- ایرنا- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گفت: 16 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان واقع در روستاهای بخش آفتاب از دست متصرفان بازپس گیری و به چرخه تولید محصولات کشاورزی بازگشت.

جبرئیل برادری عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 23 مورد اراضی کشاورزی شهرستان تهران که دیوارکشی و ابنیه های در حال ساخت و جدول کشی های غیرمجاز بود و از اراضی مرغوب کشاورزی این شهرستان بود طی احکام قضایی آزادسازی و به چرخه تولید بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: به استناد تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات، ماموران اداره امور اراضی و تیم های گشت حفاظت اراضی شهرستان تهران در روستاهای شکرآباد، جعفرآباد باقراف، کاشانک، قلعه نو حاج موسی و پلایین از توابع بخش آفتاب، که پیش از این شناسایی و دستور توقف عملیات آنها صادر شده بود، تخریب و اراضی کشاورزی منطقه به حالت اولیه بازگشت.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تهران، ضمن قدردانی از مساعدت و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی شهرستان جهت اجرای احکام قضایی و جلوگیری از تغییر کاربری های غیرمجاز ، تاکید کرد: حفظ و حراست از باغها و اراضی کشاورزی مستلزم همکاری همه جانبه دستگاه های ذیربط است و جهاد کشاورزی درصدد فرهنگسازی و اطلاع رسانی است تا از ساخت و سازها پیشگیری و جلوگیری شود.
به گفته وی هر گونه تخریب ساخت و سازها و آزادسازی اراضی مستلزم صرف هزینه برای دستگاه های مرتبط و همچنین موجب وارد آمدن خسارت به مالکین اراضی است و به همین منظور از مالکان اراضی کشاورزی می خواهیم از هر گونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی خودداری کنند.
تهرام/7243//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اراضي كشاورزي تهران آزادسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ به بیت‌المال

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: با حکم صادره در محاکم استان البرز، ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به ارزش ۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال برگشت داده شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074534 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است
  • آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد