Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ساري - ايرنا - استاندار مازندران روز شنبه با حضور در ميز خدمت فرمانداري بابل گفت که ميز خدمت در استان تقويت مي شود تا تمامي مکاتبات و دريافت مجوزها در اين جايگاه انجام شود.

محمد اسلامي در حاشيه حضورش در ميز خدمت فرمانداري بابل و پاسخگويي به مطالبات متقاضيان در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : تقويت ميز خدمت کمک مناسبي به رفع مشکلات مردم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي راه اندازي ميز خدمت را يکي از ` اقدامات ارزشمند ` دولت تدبير و اميد توصيف کرد و گفت که هدف از راه اندازي اين ميز تکريم ارباب رجوع و دسترسي آسان مردم به مسئولان و بررسي مشکلات آنها از نزديک است .
اسلامي از تمامي مديران و مسئولان اجرايي استان خواست تا با گشاده رويي و تلاش جهادي براي رفع مشکلات مردم در ميز خدمت اقدام کنند.
وي بر ضرورت به کارگيري افراد با کفايت و مسلط به قوانين و مقررات و راهکارهاي مشگل گشا در ميز خدمت تاکيد کرد .
اسلامي در هنگام حضورش در ميز خدمت فرمانداري بابل به درخواست و مطالبات يکصد تن از شهروندان بابلي پاسخ داد و با بررسي خواسته هاي آنان دستورات لازم را جهت رفع مشکلات و رسيدگي به تقاضاها مطرح شده صادر کرد.
ميز خدمت به واحد هماهنگ کننده اي گفته مي شود که در دستگاههاي اجرايي داراي ارباب رجوع در طبقه همکف ساختمان مستقر مي شود و يکي از معاونان و يا مديران دستگاه که اختيارات لازم را دارد در اين محل مستقر مي شود و مراجعه کنندگان بدون حضور در واحدهاي داخلي دستگاه ، خدمت مورد نياز خود را تنها از طريق اين ميز دريافت مي کنند .
ارايه اطلاعات و راهنمايي هاي لازم به مراجعين در ارتباط با امور مربوط ، دريافت مدارک و درخواست هاي مراجعين و انجام امور و درخواست هاي متقاضيان در صورت امکان از وظايف اين ميز است .
ميز خدمت در حوزه استانداري مازندران در 12 محور و 35 عنوان با کار تحقيقاتي از سوي وزارت کشور تعريف شده است.
بر اساس دستور رئيس جمهوري ، بايد ميز خدمت الکترونيکي در تمامي دستگاههاي دولتي اجرايي شود و کارکرد آن نيز از سوي دستگاههاي نظارتي رصد خواهد شد.
استانداري مازندران نخستين دستگاه اجرايي در استان بود که ميز خدمتش را از اول ماه تير امسال فعال کرد.
دستورالعمل راه اندازي ميز خدمت نيز پيش از اين از سوي استانداري مازندران به تمام دستگاههاي دولتي و فرمانداري هاي استان ابلاغ شد.
بر اساس اين ابلاغيه ، مديران دستگاههاي اجرايي و فرمانداران موظفند تا براساس ابلاغيه ميز خدمت را در دستگاههاي تحت مديريتشان عملياتي کنند.
در يک ماه گذشته ميز خدمت در تعدادي از ادارات کل مازندران از جمله آموزش و پرورش به عنوان مهم ترين دستگاه پذيرنده ارباب رجوع فعال شد.
بر اساس دستورالعمل ابلاغي از سوي رييس جمهوري ، عدم راه اندازي ميز خدمت در دستگاههاي دولتي تخلف محسوب شده و با مديران متخلف برخورد خواهد شد.
استانداري مازندران هم پيش از اين اعلام کرد که راه اندازي ميز خدمت الکترونيک به صورت واقعي و به دور از اقدام نمايشي يکي از محورهاي ارزيابي مديران دستگاههاي اجرايي در سال جاري مورد توجه قرار خواهد گرفت .
7343/1654
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ظهر چهارشنبه به همراه امام جمعه و فرماندار شهرستان عسلویه و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در بدو ورود به شهرستان عسلویه در محل گلزار شهدای گمنام شهر بیدخون حضور یافتند و به مقام شامخ شهدای گرانقدر ادای احترام کردند.

معاونین استاندار و مدیران کل هم اکنون در مصلای نماز جمعه عسلویه آماده ارائه خدمات و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان و درخواست‌های شهروندان شهرستان عسلویه هستند.

کد خبر 6087906

دیگر خبرها

  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • برخورد جدی با دستگاه‌هایی که مرتکب ترک فعل شوند
  • مخبر: دستگاههای ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • لزوم دریافت شناسه یکتا برای فعالان اقتصادی
  • همه فعالان اقتصادی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • رصد اقدام های دستگاههای اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور