Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@21:15:56 GMT

نمایشگاه عکس به مناسبت دهه کرامت در سلسله برپا شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۳۲۷۱۳

نمایشگاه عکس به مناسبت دهه کرامت در سلسله برپا شد

فرشته شاهوردی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه دهه کرامت فرصت مناسبی برای تقویت ارزش ها و بهره مندی از ظرفیت های تبلیغی است، اظهار داشت: در این نمایشگاه علاوه بر عکس، کلیپ های معرفتی بصیرتی با محوریت حجاب و دشمن شناسی و توطئه دشمنان در مورد حجاب پخش می شود.
وی افزود: همچنین تا پایان دهه کرامت نیز گفتمان های دینی با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه در شهرستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی محور برگزاری گفتمان های دینی را حجاب و عفاف عنوان و خاطرنشان کرد: هدف از برگزای این گفتمان ها ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و تقویت و تبیین ارزش های دینی در جامعه است.
معاون حوزه علمیه خواهران سلسله، گفت: تبیین و نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یک اصل موجب خنثی سازی توطئه های دشمن در عرصه فرهنگی و مقابله با ضدارزش ها می شود.
شهرستان سلسله با 75هزار نفر جمعیت یکی از شهرستانهای استان لرستان است که مرکز آن شهر الشتر است.
7265/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت ترویج فرهنگ جامعه حجاب حوزه علمیه دهه نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، باکو پایتخت آذربایجان از چهارشنبه (12 اردیبهشت) لغایت جمعه (14 اردیبهشت) میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها است.

در این مجمع که با مشارکت وزارت فرهنگ آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

همچنین نشست رهبران ادیان با حضور رهبران ادیان و نمایندگان سازمان‌های دینی و اجتماعی از سراسر جهان با عنوان «تقویت اعتماد از طریق گفتمان بین ادیان» در باکو برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • آیا اوضاع حجاب با اجرای طرح نور بهتر شده است؟
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب
  • اگر حکومت دینی برپا نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟