Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@08:10:16 GMT

پل قدس از نظر کیفی مشکلی در اجرا ندارد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۳۲۸۸۷

پل قدس از نظر کیفی مشکلی در اجرا ندارد


معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: پل قدس از نظر کیفیت اجرا هیچ مشکلی ندارد و بررسی‌های ما در این زمینه نشان می‌دهد قصوری در این حوزه صورت نگرفته است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علی اسلامی در جلسه شورای فنی استان اردبیل اظهار کرد: ما وظیفه بررسی کیفی اجرای پروژه‌های عمرانی و عملیاتی را برعهده داریم اما ابعاد کاربردی شدن این پل و نفع آن برای حل مشکلات و گره‌های ترافیکی در محدوده اختیارات و نظر کارشناسان حوزه ترافیک است که باید در این زمینه به صورت دقیق و کارشناسی شده اظهارنظر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: پل قدس اردبیل از جنبه‌های کیفی و اجرایی مورد بررسی دقیق قرار گرفت و با توجه به اینکه نظارت و بازدید از این پروژه‌ها در حیطه اختیارات شورای فنی استان است ما این کار را به دقت و با وسواس خاص انجام دادیم و به مردم یقین می‌دهیم که پل قدس اردبیل از لحاظ کیفیت اجرا مشکلی ندارد.
 
بازدید فنی از 99 پروژه عمرانی استان اردبیل
معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: قرار است 99 پروژه ملی و استانی مورد بازدید فنی و کارشناسی قرار گیرد تا نقاط ضعف آنها برطرف شود.
اسلامی ادامه داد: 2 هزار و 700 پروژه در استان اردبیل در حال اجراست که ما با توجه به گستردگی این پروژه‌ها توان نظارت و کنترل فنی بر همه این پروژه‌ها را نداریم و تلاش می‌کنیم به 99 پرروژه ملی و استانی نظارتی دقیق داشته باشیم.  
وی خاطرنشان کرد: قرار نیست هر دستگاه اجرایی در استان کار عمرانی و ساخت و ساز انجام دهد بلکه شایسته است دستگاه‌های متولی در حوزه فنی و اجرایی به ویژه راه و شهرسازی تولیت این ساخت و سازها را بر عهده گرفته تا از نادیده گرفته شدن برخی از قوانین و مقررات فنی و اجرایی در ساخت و سازها جلوگیری شود.
معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: ما در ارزیابی‌های خود شاهد برخی ضعف‌ها و نقص‌ها در اجرای پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی بودیم که قرار شد با دعوت از پیمانکاران و مجریان پروژه‌ها ضعف‌های فنی و اجرایی برطرف شود که نمونه‌ آن را در مجتمع فرهنگی و هنری در حال احداث اردبیل مشاهده می‌کنیم که آئین‌نامه شورای فنی در این حوزه نادیده گرفته شده است.
اسلامی ادامه داد: قرار نیست همه دستگاه‌های اجرایی در حوزه ساخت و ساز ورود پیدا کنند و ما شاهد کارهای ناقص و ابتری در این حوزه باشیم بلکه بهتر است اصل ماموریت را دستگاه‌های عمرانی و فنی برعهده گرفته و این دستگاه‌ها تنها به عنوان بهره‌بردار از آن استفاده کنند.  
وی افزود: در شورای فنی مصوب کردیم تا از ساخت و سازهای در دست اجرای ادارات گزارشی تهیه شده و با نظارت نظام مهندسی و نقشه‌های مصوب بتوان اقدامات قانونی را در حوزه ارتقای کیفی آن به انجام رساند.
معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل در مورد مشکلات اجرایی پروژه مجتمع فرهنگی – هنری اردبیل که با نام تالار شهر مشهور است، تصریح کرد: ما مستندات و بررسی‌های کارشناسی خود را به تهران ارسال کردیم تا با توجه به ملی بودن این پروژه از طریق شورای عالی فنی ضعف‌ها و نقص‌ها در اجرای آن برطرف شود.
اسلامی همچنین به دیگر مصوبه شورای فنی در الزام پیمانکاران برای استفاده از مصالح استاندارد و فنی همچنین ایجاد پلیس ساختمان خبر داد و خاطرنشان کرد: کارگروه مصالح ساختمان در این زمینه گزارش کاملی را ارائه کرد تا از این به بعد موارد مورد نظر مورد توجه قرار گیرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان اردبیل ترافیک فرهنگی و هنری قوانین و مقررات همه دستگاه های اجرایی نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام

استاندار ایلام گفت: ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ایلام اجرایی شده است و پیگیری مصوبات تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز - شنبه هشتم اردیبهشت‌- در نشست مصوبات رئیس جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه سفر رئیس جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از مصوبات اجرایی شد.

وی افزود: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که ۹۸ درصد اجرایی شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶,۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده است که میزان ۴,۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی، و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

بهرام‌نیا با بیان اینکه پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد، افزود: مدیران ادارات در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رئیس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید، پایگاه اورژانس انجیره با ۶۰ درصد پیشرفت باید سریع‌تر تکمیل شود.

استاندار ایلام افزود: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 748514

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد