Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها استان کردستان در سوگ شهیدان امنیت شهرستان مریوان سیه پوش است این روزها حتی قناریها در این دیار از سر حزن و اندوه ناله سر می دهند، این روزها دشتهای سرزمینم رخت سیاه بر تن کرده اند، این روزها کوههای کردستان در برابر عظمت فرزندان ایثار و شجاعت سرتعظیم فرود آورده‌اند و خجل زده شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، قلمها نیز از وصف آن همه رشادت و ایثار به لکنت افتاده اند، اما صدا و سیمای کردستان در آن سو چنان سرگرم پخش برنامه های بی محتوایی مانند «چریکه ی شو» است، که گویا هنوز خبر شهادت این عزیزان را نشنیده اند!

 

باید به مدیرکل خوش صدای صدا و سیمای استان گفت که جناب مدیرکل اینجا استان کردستان است، اینجا سرزمین دلیرمردانی همچو بروجردی‌ها، صیاد شیرازیها‌، امان اللهی ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است، اگر امروزه شما به آسانی رخت مدیرکلی بر تن نموده اید، مطمئن باش اگر ایثار و جانفشانی این شهیدان و دلاوری و ایثار جانبازان عزیز نبود، قطعا شاید حضرتعالی هم اکنون بهترین خواننده در مراسمهای درون تالاری استان می شدید!

 

جناب مدیرکل، واقعا پخش برنامه ای کاملا ضد فرهنگی و چرت و پرتی مانند «چریکه شو» در این ایام که هنوز در عزای شهیدان امنیت هستیم، می تواند چه توجیهی داشته باشد؟! آیا حضرتعالی و همکاران شما هنوز از شهادت این فرزندان رشید بی اطلاع هستند، که گویی اگر این برنامه مصبیت بار فرهنگی «چریکه شو» را پخش نکنید به زعم خودتان فرهنگ کردستان دچار رکورد می شود! چرا باید یک رسانه ملی اینچنین بی تفاوت از کنار خون شهیدان بگذرد و با برنامه ای بدون محتوا و فاقد هرگونه استانداردهای فرهنگی مانند «چریکه شو» بخواهد احساسات پاک مردمان یک استان را به بازیچه بگیرد!

 

جناب مدیرکل صداوسیما، آیا هرگز در خلوت خویش در اندیشه رفته اید که این برنامه «چریکه ی شو» برای امر فرهنگ سازی در این استان دارای کدام خروجی مشخص است؟! این را به جرات می گویم که یک ریال هزینه برای این برنامه بی ریشه و اساس بدون شک بزرگترین خیانت به مردم و اهالی فرهنگی استان خواهد بود!

 

جناب مدیرکل صداو سیمای مرکز کردستان!! خطابم به شماست که روز قیامت باید پاسخگوی سرخی خون شهیدان باشید، از آن روز بهراسید که یازده شهید امنیت در کردستان روز محشر یقه‌ات را بگیرند و در مورد بیخیالی حضرتعالی در مقابل شهادت مظلومانه خود، شما را مورد بازخواست قرار دهند، بیگمان در آن روز خدای شهیدان هم شما را نخواهند بخشید!

 

جناب امان اللهی، وجب به وجب این سرزمین متبرک به خون شهیدانی است که امنیت و آرامش را برایمان به هدیه آوردند  آیا واقعا منصفانه  است که رسانه تحت مدیریت حضرتعالی چنین بی توجه و بی تفاوت به خون یازده شهید، سرگرم پخش برنامه هایی باشند که از آن بخواهند تونل انتخاباتی و راه ورود به پارلمانهای ملی و محلی را مهیا سازند! آیا شرم آور نیست که یازده پرنده سبکبال جانشان را نثار کردند و در این سو برنامه کاملا ضد فرهنگی « چریکه شو» با شخصیت دلقک مانندی همچو «آغه ممو» بسیار با آرامش خیال برروی آنتن برود!

 

جناب امان اللهی، رهبر معظم انقلاب اسلامی استان کردستان را استانی فرهنگی توصیف فرمودند، اما برنامه های آن مرکز فاصله بسیار زیادی با منویات معظم له داشته و دارد، کجای برنامه «چریکه شو» بویی از فرهنگ دارد؟! این برنامه را باید یک برنامه «دلقک بازی» نامید که بصورت مستقیم «فرهنگ و هنر» اصیل این دیار را نشانه گرفته است.

 

اما در پایان سخنی کوتاه از زبان شهیدان امنیت خطاب به مدیرکل صدا و سیما؛ جناب مدیرکل، آن شب ما در روستای  «دری» مریوان  مشغول محافظت از میز مدیریتی!  و جان و مال و ناموس شماها بودیم، جانمان را در این راه دادیم و بر آن هم  افتخار می کنیم و قطعا برای رفتنمان بر کسی هم منت نخواهیم گذاشت چون همان راهی بود که خودمان انتخاب کرده بودیم، اما دلمان گرفت وقتی که روحمان شاهد بر این بود که  حضرتعالی بعنوان یک مدیر و برادر شهید در راس رسانه ملی چنان بی تفاوت از کنار مرگمان عبور کردید و اجازه می دهید که چنین برنامه های سخیف و بی ارزشی مانند «چریکه شو» بر آنتن برود.

 

مطمئن باش روز قیامت نزد خدایمان شما را بازخواست خواهیم کرد!

 

نویسنده: هدایت کردستانی

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مشاهیر، موجب اعتلای فرهنگی و هنری می شود

 علی اصغر دریایی  در مراسم بزرگداشت امیرنظام گروسی امیرِ خوشنویس فرهنگ و هنر در شهر بیجار گفت: مردم قدرشناس کردستان، احترام خاصی برای مشاهیر و نامداران عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری قائلند که جزو میراث گذشتگان این سرزمین محسوب می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان  افزود: تجلیل و قدردانی از خدمات و آثار این مشاهیر، موجبات اعتلای فرهنگی و هنری را فراهم می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه آشنایی با مشاهیر و معارف فرهنگ و هنر سهمی ارزنده در هویت بخشی جامعه ایفا می‌کند،بیان کرد: برگزاری بزرگداشت امیرنظام گروسی از مشاهیر و نامداران بزرگ در همین راستا است.

دریایی ضمن اشاره به شخصیت و هویت ماندگار امیرنظام گروسی گفت: این شخصیت برجسته با وجود سفر به اروپا، هیچ وقت مجذوب ظواهر این فرهنگ نشد و در بازگشت به ترویج فرهنگ زیبای ایرانی و ایجاد خط تحریر ایران پرداخت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به بارش برنامه‌های فرهنگی و هنری در سال گذشته خاطرنشان کرد: از جمله خصیصه‌های برنامه‌ها و رویداد‌های سال گذشته تمرکززدایی و عدم نگاه کاریکاتوری به عرصه فرهنگ و هنر بوده است.

وی بیان داشت: برگزاری همایش مستوره اردلان و بزرگداشت سارو بیرو بانه‌ای و ملاعبدالله باشماقی در شهرستان دهگلان از دیگر بزرگداشت‌های امسال است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پانزدهم اردیبهشت
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • لحظات پرواز یازده ساعته بمب افکن‌های اتمی روس در مرز آمریکا
  • تجلیل از مشاهیر، موجب اعتلای فرهنگی و هنری می شود
  • استاد موسیقی شمال خراسان را بهتر بشناسیم
  • اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)