Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@13:04:39 GMT

اصناف شهرضا زیر ذره‌بین بازرسی

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۳۳۰۶۲

اصناف شهرضا زیر ذره‌بین بازرسی

شهرضا – رییس اداره صنعت معدن تجارت شهرضا از اجرای طرح ویژه تشدید نظارت و تنظیم بازار در این شهرستان، باهدف ایجاد ثبات در نرخ گذاری و تأمین امنیت اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، محمدابراهیم خاتمی امروز (سه‌شنبه) در جلسه کارگروه ویژه کنترل و تنظیم بازار شهرستان شهرضا، اظهار کرد: دشمن با هدف اعمال فشار بر بخش‌های مختلف کشور، تحریم‌های اقتصادی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی وضع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هدف اصلی دشمن از ایجاد اختلال در نظام اقتصادی و افزایش نارضایتی عمومی است، گفت: مردم انقلابی ایران اسلامی همواره در برابر دسیسه‌های دشمنان ایستادگی کرده‌اند، اما لازم است برای برقراری تعادل بین نیازهای مردم و فعالیت بازار تلاش کنیم.

رییس اداره صنعت معدن تجارت شهرضا با اشاره به دستور سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان مبنی بر اجرای دستورالعمل اجرای طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات، تصریح کرد: ایجاد ثبات در بازار، افزایش اعتماد عمومی و رضایتمندی مردم، تأمین امنیت اقتصادی و استفاده از تشکل‌های خصوصی و بسیج اصناف، از اهداف اجرای این طرح است.

خاتمی با بیان اینکه نرخ گذاری کالا و خدمات باید براساس مصوبه هیئت وزیران باشد، تأکید کرد: ثبات نسبی و ممانعت از افزایش بی رویه و خودسرانه قیمت‌ها در شرایط فعلی از اهمیت زیادی برخوردار بوده و مورد انتظار مردم و دولت است.

وی ادامه داد: لازم است با حذف موازیکاری‌ها در بازرسی‌ها، زمینه مناسب برای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی را فراهم و از هرگونه احتکار و امتناع از عرضه به قصد گرانفروشی یا اضرار به جامعه پس از اعلام ضرورت عرضه از سوی مراجع قانونی، جلوگیری شود.

رییس اداره صنعت معدن تجارت شهرضا تصریح کرد: هماهنگی لازم با اداره تعزیرات حکومتی شهرستان برای بهره‌گیری از بازرسان و کارشناسان این سازمان در زمان اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار و رسیدگی سریع و فارغ از اطاله دادرسی درخصوص پرونده‌های تخلفات، انجام شده تا حتی‌الامکان به صورت سیار و همزمان با تشکیل پرونده تخلفات، احکام مقتضی صادر شود.

خاتمی با بیان اینکه اصناف و بازاریان شهرضا همواره به رعایت انصاف و عدالت در فروش و ایمان و تقوا مشهور بوده‌اند، تأکید کرد: همه عرض‌کنندگان کالا و خدمات موظف به درج برچسب قیمت و صدور فاکتور و رعایت ضرایب سود مجاز هستند و در صورت تخلف از این موارد، احکام قانونی در قالب جریمه، پلمپ و نصب پارچه بر سردر واحد صنفی متخلف، اعمال می‌شود.

وی اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گرونه تخلف واحدهای صنفی یا عرضه کننده خدمات، موارد را از طریق بازرسی اتاق صناف شهرستان به شماره ۵۳۲۳۳۳۳۸ یا واحد بازرسی اداره صنعت معدن تجارت شهرضا به شماره ۵۳۵۱۵۳۰۱ و ۵۳۵۱۵۳۰۲ یا مراجعه حضوری به این اداره و شماره ۱۲۴ گزارش دهند.

رییس اداره صنعت معدن تجارت شهرضا تأکید کرد: بازرسی‌ها با همه ظرفیت ادامه می‌یابد، اما شهروندان به عنوان بهترین ناظران بر عملکرد واحدهای صنفی، می‌توانند تخلفات احتمالی را گزارش و به این وسیله به ثبات اقتصادی شهرستان کمک کنند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصناف بازار سرمایه شهرضا گران فروشی نوسانات ارزی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام کسب و کارها برای دریافت شناسه یکتا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در راستای اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ و براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار ، فعالان اقتصادی و اصناف  تا ۲۵ اردیبهشت امسال  مهلت دارند از درگاه ملی مجوز‌ها ، شناسه یکتا و مجوز‌های الکترونیکی کسب وکار  را دریافت کنند
برای دریافت شناسه یکتا از درگاه ملی مجوز‌ها اطلاعات هویتی و دارابودن برخی مجوز‌های لازم مورد نیاز است .

تقویت هوشمندسازی خدمات دولت به اصناف، قابلیت استعلام و دسترسی سریع به مجوز قانونی الکترونیکی فعالان اقتصادی و جلوگیری از فعالیت‌های زیر زمینی و قاچاق برخی مزایای الکترونیکی شدن مجوز‌های کسب وکار است

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • الزام کسب و کارها برای دریافت شناسه یکتا
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا
  • برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • اقساط مالیاتی اصناف بلندمدت‌تر می‌شود