Web Analytics Made Easy - Statcounter


رویداد۲۴ اکبر رضایی افزود: رقم ریالی این ارز بر مبنای هر دلار حدود چهار هزار و 400 تومان به صورت متناوب ارزیابی می شود و تاکنون 11 هزار و 448 زائر و برخی نیروهای ستادی با دریافت این ارز راهی مدینه منوره شده اند.

رضایی گفت: تاکنون در اعزام، استقرار، اسکان، تغذیه، حمل و نقل و نیز مسائل پزشکی برای زائران ایرانی که وارد مدینه منوره شده اند مشکلی رخ نداده است و این تعداد زائر از ایستگاه های پروازی تهران، اهواز، بوشهر، رشت، زنجان و مشهد مقدس برای انجام مناسک حج راهی عربستان شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سازمان حج و زیارت اظهار داشت: زائران اعزامی بر اساس اعلام دست اندرکاران حج طی 44 پرواز از مجموعه 316 پرواز در نظر گرفته شده، برای انتقال به عربستان به مدینه منوره اعزام شده اند.

رضایی تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته اولین گروه کاروان اعزامی شب گذشته پس از پنج شب و شش روز از مدینه عازم مکه مکرمه شده و در میقات شجره محرم شدند.

وی اظهار داشت: از زائران ایرانی می خواهم با توجه به آموزش های ارائه شده با رعایت تمام مسائل آموزش دیده اقدام کنند تا در کمال آرامش سفر حج آنان انجام شود.

امسال 85 هزار و 200 زائر ایرانی بدون در نظر گرفتن تعداد نیروهای ستادی از طریق 19 ایستگاه پروازی از سراسر کشور برای انجام مناسک حج راهی عربستان می شوند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ارز بانک مرکزی حج مسافر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت

در این جلسه آقایان دکتر باهنر و بادامچیان و دکتر متکی و حجت الاسلام پور محمدی مطالبی درباره اوضاع کشور و وحدت نیروهای انقلاب و مشارکت مردم در اداره کشور بیان کردند.

 

 محسن رضایی ضمن پاسخ به سوالات، پیشنهاداتی برای کارآمدی و تقویت عقلانیت جمعی در جبهه انقلاب ارائه کرد.

 

وی گفت: ما در عین داشتن قوی‌ترین نظام سیاسی در منطقه غرب آسیا در زمینه اداره کشور نیازمند هم افزایی و انسجام بیشتر وفاداران به نظام و نیروهای انقلاب هستیم.

 

 رضایی با بیان اینکه لازمه انسجام علاوه بر برادری نیازمند عقلانيت جمعی نیز است، خاطرنشان کرد: مردم در این انتخابات با عبور از جناح‌ها وگروههای سياسی نشان دادند که سیاسیون و دولتمردان و گروه‌های سياسی باید به عقلانيت جمعی اهمیت داده و در تقویت آن بکوشند. 

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ادامه داد: خوشبختانه درحوزه سیاست و دفاع و امنیت، کارآمدی وعقلانیت جمعی رشد قابل توجهی کرده است، اما در فعالیت های انتخاباتی و اقتصادی، نیازمند تقویت کارامدی وعقلانیت جمعی هستیم.

دیگر خبرها

  • جزئیات توافق برای تاسیس شعب دانشگاه‌های ایرانی در عراق
  • دریافت ویزای بیش از ۷۴ هزار زائر حج
  • جزئیات زمان اعزام زائران حج تمتع کرمانشاه
  • هدیه جالب عربستان به زائران حج امسال
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • کارت هوشمند«نسک»؛ گامی برای ورود حجاج به مشاعر مقدسه
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • جزئیات پرداخت ارز به زائران حج