Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@20:48:57 GMT

انتشار کلیپ جدید دارکوب+فیلم

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۳۳۲۱۲

‍‍‍‍‍‍

به گزارش ایلنا،این کلیپ با تصاویری از مهناز افشار، سارا بهرامی، هادی حجازی‌فر، نگار عابدی، شادی کرم‌رودی و باحضور جمشید هاشم‌پور و امین حیایی در فیلم سینمایی «دارکوب» آماده شده است.

شعر قطعه دارکوب توسط ساناز مهرآسا سروده شده و آهنگسازی آن برعهده شجاعت شفاعی بوده است. بهراد به هجو نیز با توجه به مضمون فیلم سینمایی «دارکوب»، این قطعه را آماده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تدوین کلیپ دارکوب را مجتبی اسماعیل‌زاده برعهده داشته است.

 «دارکوب» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی با با بازی مهناز افشار، سارا بهرامی، هادی حجازی‌فر، نگار عابدی و باحضور جمشید هاشم‌پور و امین حیایی هم اکنون روی پرده سینماهای کشور است.

 

 

حجم ویدئو: 14.95M | زمان ویدئو: 00:03:34 دانلود فایل ویدئویی

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان

کلنگ‌ ۳۸۶۴ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان با حضور دستیار مردمی‌سازی دولت و استاندار کرمان به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدمهدی فداکار در حاشیه کلنگ‌زنی ۳۸۶۴ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان اظهار کرد: این سایت ۲۷۸ هکتار است و برای تحت پوشش قرار گرفتن تمام متقاضیان در رفسنجان، یک قطعه زمین ۶۰۰ هکتاری نیز افزوده شده است.

وی از نام‌گذاری سایت حاضر به نام فاتحان اروند خبر داد و با اشاره به اینکه قرعه‌کشی واگذاری اراضی به متقاضیان به‌زودی برگزار و اعلام خواهد شد، افزود: طراحی قطعات انجام شده است و امیدواریم تا یکی دو ماه آینده با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، زیرساخت‌ها تأمین شود.

به گفته رضا حافظی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، رفسنجان دارای حدود ۱۰ هزار متقاضی طرح ملی مسکن و جوانی جمعیت است که در دو سایت ۲۷۸ هکتاری و ۶۰۰ هکتاری مستقر خواهند شد و برای آن‌ها فضای سبز، خدمات آموزشی و مذهبی پیش‌بینی شده است.

کد خبر 748822

دیگر خبرها

  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات
  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • کدام هزینه های ساختمان بر عهده مالک و کدام بر عهده مستاجر است؟
  • امیر جدیدی بازیگر یک پروژه بین المللی شد
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان