Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@12:53:11 GMT

همایش بزرگ عفاف و حجاب در سی سخت

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۳۳۲۶۹

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ امام جمعه سی سخت در این همایش گفت . نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون هزاران شهید، رهبری امام خمینی (ره) و رهنمود های رهبر معظم انقلاب ، روحانیت و مردم محقق شده است.

حجت الاسلام مصباح نژاد با بیان اینکه نخستین و اصلی‌ترین خواسته ملت ایران در دوران مبارزه با رژیم طاغوت اجرای حدود و احکام دینی بود افزود: همچنان این مردم برای اجرای قوانین دینی تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : لازم است که همه مدیران و مسئولان نظام در هر جایگاه و سمتی که قرار دارند،‌ دغدغه ترویج عفاف و حجاب داشته و برای تحقق این مهم برنامه‌ریزی کنند، چرا که سکوت در برابر بدحجابی خیانت به خون و آرمان شهدا است.

امام جمعه سی سخت افزود: اگر در زندگی مرد موفقیتی وجود دارد علت این است که مادر وهمسر نیکو یی پشت سر این مرد قرار دارند.

وی بیان کرد: عفاف و حجاب یک نماد مهم از دین اسلام است و به همین خاطر مورد هجمه‌های استکبار قرار می‌گیرد و این هجمه‌ها علیه حجاب نشان می‌دهد حجاب فراتر از یک لباس سلیقه‌ای و مذهبی است بلکه رسالت جدی مقاومت اسلامی را بر دوش دارد.

مصباح نژاد با بیان اینکه عفاف و حجاب اختصاص به زن یا مرد ندارد بلکه لازم است تمام آحاد جامعه آن را مورد توجه خود قرار دهند اضافه کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در محتواسازی مناسب و قابل ارائه به جامعه در حوزه عفاف و حجاب دارند و باید به درستی از این ظرفیت استفاده شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم در این همایش گفت: اگر به حجاب،حیا و عفت زن کوچکترین خدشه ای وارد شود آنگاه آن زن نمی تواند پشتوانه تربیتی مناسبی برای فرزندان یک خانواده به عنوان افراد و نسل یک جامعه باشد.

حجت الاسلام میرمحمدی افزود: گردشگران و افراد خارجی که به کشور می‌آیند حتی با اینکه اعتقاد قلبی به موضوع عفاف و حجاب ندارند، اما حجاب و عفاف را طبق قانون جمهوری اسلامی رعایت می‌کنند.

مسئول امور اجتماعی استانداری گفت: الگوی زنان مسلمان فاطمه زهرا (س) است و زنان باید با بهره گیری از سیره آن حضرت به رعایت حجاب و عفاف برای حفاظت از خود در برابر هرگونه آسیبی اقدام کنند.

در پایان این مراسم از 20بانو در حوزههای مختلف فرهنگی هنری،ورزشی وقرآنی تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد همایش عفاف و حجاب امام جمعه سی سخت شهرستان دنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزشی کنش‌گری در حوزه حجاب و عفاف با حضور مدرسین مطرح این حوزه و سخنرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

کد خبر 6088943

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ کوهپیمایی و طبیعت گردی در طبیعت زیبای یکانات یامچی
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس
  • حرف‌های جالب عروس بزرگ امام: نمی‌خواستم ازدواج کنم اما.. /آقا مصطفی، روحانیِ مدرنی بود و در حجاب سختگیری نداشت
  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • قدردانی بانوان در مرکز گلستان از مجریان طرح ملی «نور»
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور