Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان دیدار دوستانه تیم امید با تیم امید عراق برای دومین بار تغییر کرد.

طرفداری- با توجه به تغییر زمان سفر تیم امید به عراق اعلام شد دو بازی دوستانه با یک روز تاخیر در تاریخ 4 و 7 مرداد برگزار می‌شود. امروز مسئولان عراقی به مسئولان تیم امید اعلام کردند با توجه به اینکه بلیت فروشی بازی از قبل انجام شده امکان تغییر زمان بازی نیست و دو تیم بهتر است در همان تاریخ سوم مرداد به مصاف یکدیگر بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با موافقت مسئولان تیم امید دیدار دوستانه دو تیم فردا برگزار خواهد شد.  مجوز خروجی بازیکنان تراکتورسازی برای سفر به عراق دریافت شده و این مسئله به اطلاع مسئولان این باشگاه رسیده است. قرار است . قرار است برای این بازیکنان بلیت تهییه شود تا آنها هم راهی عراق شوند . مسئولان تراکتورسازی هم اعلام کردند مشکلی از این بابت ندارند و باید دید آیا بازیکنان تراکتورسازی به اردوی عراق می‌روند یا نه.

به گزارش فارس،  تیم امید امروز در شرایطی به عراق سفر کرد به دلیل عدم همکاری باشگاه‌های تراکتورسازی و نساجی بازیکنان آنها در این اردو غایب هستند. کادرفنی تیم از این بابت بسیار ناراحت هستند و انتظار دارند با توجه به مصوبه فدراسیون با باشگاه‌های مربوطه برخورد لازم صورت بگیرد. باید دید آیا باشگا‌ه‌های خاطی جریمه می‌شوند یا نه.

0000دسته‌بندی: اخبار ایرانفوتبال ملیبرچسب‌ها: تیم ملی فوتبال امید ایرانفدراسیون فوتبالزلاتکو کرانچارتراکتورسازینساجی مازندران برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر زمان بازی تیم ملی فوتبال امید ایران مقابل عراق تغییر کردگاتزتا دلو اسپورت: اینتر علاقه مند به جذب هکتور هررا، هافبک مکزیکی پورتونشست گرشاسبی با اسپانسر باشگاه پرسپولیس برگزار شدسانه: چلسیِ ساری، بزرگ ترین تهدید برای منچسترسیتی در فصل آینده استلیست پاری سن ژرمن برای تور پیش فصل آسیایی 2018 اعلام شدششگلانی، رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی: فیروز کریمی سرمربی ماشین سازی است!اردوغان: نگرش اوزیل ملی گرایانه بود؛ رفتارهای نژادپرستانه علیه اعتقادات مذهبی او غیرقابل قبول استدانلود؛ فیلم گرفتن یورگن کلوپ از تمرینات تیمش فیفا نامزدهای عنوان بهترین مربی فوتبال جهان در سال 2018 را معرفی کرد واکنش سید مهدی رحمتی به رای کمیته انضباطی: آقایانی که نتیجه بازی را ۳ بر ۰ اعلام کردید وجدان و خیالتان راحت شد؟دانلود؛ تبریک تولد کری دیکسون توسط باشگاه چلسیدانلود؛ دنیله ده روسی، تولدت مبارکدانلود؛ خوزه آلتافینی، تولدت مبارک دی کانیو: می ترسم ساری در بازی گرفتن از هازارد ناکام بماندگاتزتا دلو اسپورت: الکس ساندرو مایل است در یوونتوس بماندسعید آذری: از اینکه مسلمان بهترین پاسور نشد تعجب کردیم؛ چرا از باشگاه ذوب آهن نامی برده نشد؟مهدی قائدی به اردوی تیم ملی فوتبال امید اضافه شدبرنامه فصل 2018/19 لالیگا اعلام شد؛ ال کلاسیکوی رفت، 6 آبان 97 در نیوکمپنقل و انتقالات NBA؛ رئیس گلدن استیت: سعی داریم تا پیشنهادی منصفانه به تامپسون و گرین ارائه دهیمدانلود؛ دریبل ها و مهارت های متئو کواچیچ در طول دوران حرفه ای اش بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه غیررسمی؛ مالکوم به بارسلونا پیوستپیشنهاد بارسلونا برای مالکوم بیش از ۴۱ میلیون یورو است؛ آاس رم عقب نمی‌نشیندفوری؛ یوونتوس تا ساعاتی دیگر برای بازگشت بونوچی با میلان مذاکره می کندمارادونا این بار به خاویر زانتی حمله کرد: او همه جا هست!فوری؛ بارسلونا می خواهد توافق رسمیِ بوردو و رم بر سر مالکوم را به هم بزند!هواداران رم در فرودگاه پایتخت ایتالیا همچنان منتظر ورود مالکوم هستند! (عکس)فوری؛ رای کمیته انضباطی درخصوص سوپرجام اعلام شد؛ استقلال 3 بر 0 بازنده و پرسپولیس قهرمانسن مارینوی درونت را بشناس؛ شکست فوتبال ملی آلمان، حتی تلخ تر از جام جهانی 2018بوردو زیر توافق رسمی با آ س رم زد! مالکوم همچنان به ایتالیا سفر نکرده استفوری؛ سومین بسته پیشنهادی بارسلونا برای جذب ویلیان نیز از سوی چلسی رد شدگتوزو: بونوچی خواسته‌اش را به طور واضح اعلام کرده است، تصمیم نهایی با باشگاه استروز سرنوشت ساز در خصوص آینده مالکوم؛ رم از بوردو می خواهد به تعهداتش احترام بگذاردادعای عجیب اسپورت ایتالیا: لئوناردو بونوچی در آستانه بازگشت به یوونتوس قرار دارد!حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی: می‌توانستیم استقلال را حداقل 50 میلیون تومان جریمه کنیم و چند میلیارد خسارت بگیریمحسن زاده، رئیس کمیته انضباطی: می‌توانستیم استقلال را حداقل 50 میلیون تومان جریمه کنیم و چند میلیارد خسارت بگیریم 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)

مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان مشکلی برای حضور در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان موفق شد در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک ملوان بندرانزلی را مغلوب کند و با ۴۵ امتیاز در رتبه سوم قرار بگیرد.

رامین رضاییان مدافع ملی‌پوش سپاهان در ثانیه های پایانی نیمه اول کارت زرد گرفت و در برخی رسانه گفته شد که این بازیکن بازی بعدی حساس تیمش مقابل پرسپولیس را به دلیل ۴ کارته شدن از دست داده است. باشگاه سپاهان و خود این بازیکن به این اخبار واکنش نشان دادند و اعلام کردند که این بازیکن با دریافت کارت زرد مقابل ملوان ۳ اخطاره شده و مشکلی برای همراهی این تیم مقابل پرسپولیس ندارد.

در رسانه‌ها مطرح شده بود که رضاییان در دیدار مقابل تیم‌های پرسپولیس، نساجی مازندران و هوادار کارت دریافت کرده بود و این چهارمین اخطار این بازیکن بوده است، اما با پیگیری خبرنگار ایرنا مشخص شد که رضاییان در دیدار مقابل هوادار هیچ کارتی دریافت نکرده است.

گزارش ناظر بازی نشان می‌دهد که تنها میلاد زکی‌پور در دقیقه ۸۷ و محمد قربانی در دقیقه ۲+۹۰ در آن دیدار کارت دریافت کرده بودند و با این تفاسیر رضاییان هیچ مشکلی برای حضور در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جمعه دوازده اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رامین رضاییان در صدر فهرست تراکتورسازی واکنش رامین رضائیان به تمدید قرارداد

دیگر خبرها

  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)