Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@05:36:02 GMT

دستگیری"گل" فروش خیابان ظفر

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۳۳۴۴۶

رئیس کلانتری 103 گاندی از دستگیری یک ساقی مخدر گل در خیابان ظفر خبر داد. ناطقان: سرهنگ فرهاد حیدری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت ساکنان و کسبه محدوده خیابان ظفر از فعالیت مجرمانه یک توزیع کننده مواد مخدر در این محدوده و به تبع آن حضور معتادان در محل تیمی، ماموران کلانتری 103 گاندی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اثبات اظهارات شهروندان در تحقیقات ابتدایی مأموران افزود: در ادامه با تشکیل پرونده و تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که یک توزیع کننده مواد مخدر با موتورسیکلت اقدام به پرسه در  محدوده  خیابان ظفر کرده و اقدام به فروش مخدر «گل» میان افراد کرده است.

حیدری با بیان اینکه نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهم صادر شد، گفت:  مأموران در عملیاتی این فرد را دستگیر و به همراه موتورسیکلتش به کلانتری منتقل کردند.

رییس کلانتری 103 گاندی با اشاره به بازجویی از متهم اظهارکرد: متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر اعتراف کرد. همچنین در بازرسی از وسایل وی، 160 گرم ماده مخدر «گل» که بسته بندی شده و آماده توزیع بود هم کشف و ضبط شد.
به گفته وی، متهم پس از تشکیل پرونده به همراه پرونده متشکله و موادمخدر مکشوفه به پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد. منبع: ایسنا برچسب ها: دستگیری ، گل فروش ، ظفر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دستگیری گل فروش ظفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۳۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ شریف رحیمی از اجرای طرح ۲ روزه ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ۴۴ فروشنده معتاد متجاهرو قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان لنگرود جمع‌آوری و دستگیرشدند.
فرمانده انتظامی لنگرود به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقای امنیت درجامعه اشاره وتصریح کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.
سرهنگ شریف رحیمی اضافه کرد: با دستگیری این افراد، یک کیلو گرم حشیش، یک کیلو وی افزود: معتادان متجاهر و خرده فروشان نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان