Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی حکمت ملی، «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی در نخستین سالروز تاسیس این جریان در بیست و چهارم جولای، طی بیانیه‌ای اعلام کرد : جریان‌ حکمت ملی بار دیگر در برابر ملت عراق تأکید می‌کند که راه خود را برای تحقق بخشیدن به دولتی نوین و عدالت محور  ادامه خواهد داد و این دولت را تنها راهکار برای حل مشکلات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی که عراق با آن دست و پنجه نرم می کند، می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه آورده است: این جریان بر اصل ثابت خود مبنی بر بازنگری در مواضع و عدم تخطی از آن تأکید می‌کند. این‌ جریان بر تقویت دستاوردها، با اتکا بر روحیه جوانگرایی که برخواسته از حس میهن دوستی و عزم و اراده برای محقق ساختن آرمان های مردم است، پای می فشارد.

رهبر جریان حکمت ملی افزوده است: ما به خود می‌بالیم که خدمتگزار مردم عراق هستیم و همواره در تلاشیم تا نقاط ضعف را مورد بازبینی قرار داده و آن را رفع کنیم.

حکیم با اشاره به اینکه جریان حکمت ملی هر جا که خرد و مصلحت عراق اقتضا کند، حضور خواهد داشت، اظهار داشت: ما با اتکا بر اصل میانه روی و اعتدال برای ساخت اقتصاد، جامعه و سیاست کشور تلاش خواهیم کرد.

وی با تبریک سالروز تأسیس جریان حکمت ملی به اعضای این جریان عنوان داشت: ما از نمایندگان فراکسیون حکمت و همه اعضا میخواهیم که خدمت رسانی به شهروندان را هدف، رویکرد و مهم ترین اولویت خود قلمداد کنند.

رهبر جریان حکمت ملی همچنین عنوان کرد: اعضای این جریان بر این باورند که حضور آنان در عرصه سیاسی به دلیل در اختیار داشتن پروژه‌ای است که در تحقق خواسته‌های ملت عراق توانمند است. ما معتقدیم خدمت‌ به‌ مردم، شرافتی والاتر از تصورات است.

به همین مناسبت جریان حکمت ملی، مجددا جناح‌ها و شخصیت‌های سیاسی کشور را، به تسریع در روند تشکیل دولت خدمتگزار دعوت می‌کند که بتواند مسئولیت برآورده ساختن مطالبات مردم نظیر ارائه خدمات و پیشرفت‌های شامل و همه جانبه را بر دوش گیرد.

وی با اعلام همبستگی مجدد با تظاهرات‌کنندگان و حمایت از خواسته‌های برحق آنان، خواهان برگزاری تظاهرات مسالمت‌آمیز و آسیب نزدن به اموال عمومی و خصوصی شد.

رهبر جریان حکمت ملی در پایان این پیام آورده است: این جریان سیاسی نوپا، از دل درد و رنج مردم عراق و چالش‌های این کشور تولد یافته است. این جریان، مجدداً وفاداری خود به وطن و هم‌وطنان را با ثبات در رویکرد هدفمند خود و پاسداری از کشور در تمام شرایط سخت اعلام می‌دارد.

کد خبر 4356199

منبع: مهر

کلیدواژه: جریان حکمت ملی عراق سید عمار حکیم عراق ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی روسیه سوریه عراق فلسطین ولادیمیر پوتین ایران عربستان سعودی اتحادیه اروپا افغانستان ترکیه جنگ 2015 یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۳۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان

به گزارش «تابناک»، داود میرشکار در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت گرد و غبار در خوزستان اظهار کرد: با توجه به گزارش‌هایی که از هواشناسی خوزستان ارائه شده است، جریان همرفتی و طوفان ناگهانی در شهر نجف عراق رخ داده است، بنابراین منشأ گرد و غبار امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) در خوزستان از سوی کشور عراق است.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها، جریان باد از سوی جنوب استان خوزستان در اواسط امروز رخ خواهد داد و پس از وقوع این جریان، شاهد بهبود شرایط گرد و غبار در اهواز و دیگر شهرهای درگیر خواهیم بود.

دبیرکارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان با اشاره به غیرحضوری شدن نوبت صبح مدارس در چند شهر استان خوزستان گفت: با توجه به اینکه هواشناسی هنوز گزارش متقنی مبنی بر تداوم این شرایط نداده است، اگر این شرایط ادامه پیدا کند حتما غیرحضوری شدن مدارس در نوبت بعد از ظهر را زودتر اعلام خواهیم کرد.

وی در خصوص اعلام دیرهنگام غیرحضوری شدن فعالیت مدارس و دو ساعت تاخیر آغاز کار ادارات و اطلاع‌رسانی این موضوع بعد از ساعت ۷ صبح، بیان کرد: با توجه به اینکه شرایط ناگهانی رخ داد، انجام پیش‌بینی‌ها بسیار سخت بود. دیشب تا پاسی از شب در حال هماهنگی بودیم و تصمیم‌گیری برای غیرحضوری شدن مدارس در نوبت صبح یا بعد از ظهر، تا صبح طول کشید و در نهایت صبح اعلام شد.

میرشکار گفت: سعی می‌شود با هماهنگی، این ایراد را برطرف کنیم و از این به بعد با هماهنگی بیشتر، نتیجه تصمیم‌گیری‌ها به موقع اعلام شود تا چنین شرایطی رخ ندهد.

دیگر خبرها

  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!