Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، رضا کچوئیان سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، امروز از پردیس‌های استان قزوین بازدید کرد.

وی در جمع مسؤولان دانشگاه فرهنگیان استان قزوین، اقدامات عمرانی انجام شده در ۲ پردیس را رضایت‌بخش دانست و اظهار کرد: این رضایت و خرسندی حکایت از نشاط، اتفاق نظر و همراهی و همکاری همکاران با مدیریت استانی در دانشگاه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دغدغه مسؤولان دانشگاه فرهنگیان توجه بیش از پیش به کیفیت امور است، بنابراین در کنار آن چه به ظاهر زیبا می‌آید، دقت در محتوا و کیفیت‌مداری، لازم و ضروری است.

عضو هیأت رئیسه دانشگاه فرهنگیان خاطر نشان کرد: اعتقاد مدیران و کارشناسان دانشگاه استقرار بیش از پیش کیفیت در دانشگاه است لذا توسعه و اشاعه این مهم از الزامات دانشگاه به شمار می‌رود.

وی مدیریت پردیس استان قزوین را مسئول و برگزار کننده آزمون اصلح برای مهارت آموزان ماده 28 طی 24 مرداد ماه سال جاری در این استان دانست و با اشاره به حضور 250 نفر مهارت آموز  در استان برای شرکت در آزمون، اطلاع‌رسانی و توجیه مخاطبان برای ثبت‌نام به موقع را از اهم موارد برشمرد.

کچوئیان، از تحصیل 1000 دانشجوی جدید طی مهر ماه 1397 در استان قزوین خبر داد و گفت: با گام بلند دانشگاه فرهنگیان در راستای جذب 24 هزار دانشجو از طریق کنکور سراسری و 17 هزار مهارت آموز ماده 28، تلاش و کوشش هر چه بیشتر برای بهبود مستمر فعالیت‌ها و اجرای صحیح و به‌هنگام برنامه‌های حاکم بر دانشگاه الزامی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۴۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، یادواره هشت شهید دانشجومعلم فرهنگیان لرستان امروز دهم اردیبهشت با حضور جمعی از دانشجویان، مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا در پردیس علامه طباطبایی این دانشگاه برگزارشد.

سردار محمد علیپور، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان در این مراسم برگزاری یادواره شهدای دانشجومعلم را گامی مهم برای الگوسازی شهیدان در جوامع دانشگاهی دانست که در تربیت و رشد افکار جوانان و ارزش‌های دینی تأثیر بسزایی دارد.

در ادامه این مراسم از خانواده‌های گرانقدر چند شهید دانشجومعلم پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان تجلیل شد.

لرستان ۳۹ شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • معلمان سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه‌اند
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش