Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@06:26:40 GMT

ترکیب دو هویت ملی و شیعی معجونی برای نجات ملت+فیلم

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۳۴۱۴۷

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ نماینده ی ولی فقیه در استان در نشست شورای سیاست گذاری و راهبردی بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: در طول 4 دهه ی گذشته شاهد فراز و فرود های زیادی در کشور بودیم اما انقلاب با رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب و حمایت پیوسته و غیرتمندانه ی ملت راه خود را با وجود مصائب فراوان اما عزتمندانه و با اقتدار دنبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی با بیان اینکه تجربیات گرانسنگ ملت از 4 دهه ی گذشته از آنان حامیانی واقعی و قدر شناس به وجود آورده است افزود : عرق دینی و هویت ملی ملت این انقلاب را از امواج همه ی توطئه ها به سلامت عبور داده است.
نماینده ی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به انعکاس خدمات نظام با رویکرد اقناع جوانان اشاره کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منشاء خدمات فراوان در طول 4 دهه ی گذشته بوده که باید این خدمات به مردم اطلاع رسانی شود.

آیت الله ملک حسینی افزود: باید شرایط به گونه ای تبین شود که نسل امروز ما به گذشته ی خود ببالد و برای استمرار عزتمندی این نظام متعهدانه تلاش کند.
نماینده ی ولی فقیه در استان به شعار 40 سالگی انقلاب ،افتخار به گذشته و امید به آینده اشاره کردو گفت: هویت انقلابی مدال افتخاری است که بر سینه ی ملت در طول سال های پس از انقلاب خوش درخشیده است.
در این نشست قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور هم گفت: امروز وفا داری به انقلاب در همه ی سلایق به عنوان یک باور درونی مورد تاکید است.
لطفی با اشاره به تبین خدمات 40 ساله انقلاب و بر پایی آیین های ویژه این ایام بر مردمی بودن آن تاکید کرد و افزود: ملت در کمال نشاط و شادمانی به استقبال 40 سالگی انقلاب خواهند رفت.
وی گسترش شبهات متعدد از سوی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را یاد آور شد و گفت: دشمنان انقلاب برای انحراف عقیدتی به باور های آنان از جمله کودکان حمله کرده است.

لطفی افزود: 80 درصد جمعیت کشور دوران ستمشاهی و 50 درصد آن دوران دفاع مقدس را تجربه نکرده اند.

در این نشست علی محمد احمدی استاندار هم مردم را سرمایه ی اجتماعی نظام دانست و گفت: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی با بیانی تطبیقی و با رویکرد اقناعی تبیین شوند.

در این نشست مسئولان کمیته های برگزاری آیین های بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گزارش هایی از برنامه های خود ارائه دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی دیشب ترکیب رئال مادرید را زیر و رو کرد و تیمش را با 9 تغییر به مصاف سوسیداد فرستاد، با این حال مشکلی برای پیروزی نداشت و با گل آردا گولر به سه امتیاز حیاتی دست یافت. تیم دوم رئال نیز عالی کار کرد.

فران گاسیا بعد از مدت ها فرصت پیدا کرد از ابتدا در ترکیب رئال قرار بگیرد. او که تابستان گذشته به رئال ملحق شد، در ال‌کلاسیکوی یکشنبه گذشته نیز دقایق پایانی به زمین رفت و موثر کار کرد.

فران در پایان بازی در مورد فاصله کم تا قهرمانی لالیگا گفت: «بله، قهرمانی لیگ نزدیک‌تر شد. از اینکه توانستم بار دیگر از این پیراهن دفاع کنم خوشحالم. به عنوان بازیکن رئال می‌دانید که باید همه چیز خود را برای موفقیت تیم و شادی هواداران بدهید. بازگشت به مادرید با این سه امتیاز حس فوق العاده ای دارد.»

او در مورد 9 تغییر در ترکیب اصلی گفت: «این یعنی رئال فقط به یازده نفر متکی نیست و یک تیم مشخص ندارد. ما یک مجموعه بزرگ و متحد هستیم و هر بازیکنی به زمین برود، همه تلاش خودش را می کند. ما به مربی ابزار و اختیاز لازم برای تغییرات را می دهیم.»

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • آیین نقاره زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت