Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بیجار، عیسی منصوری در جلسه تخصصی بررسی وضعیت اشتغال که در محل سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد عنوان کرد: توسعه بازار می تواند راهی برای بهبود وضعیت اشتغال و استقبال سرمایه گذار های جدید باشد.

وی گفت: تک تک افراد در هر پستی باید خود را مسئول بدانیم و مسائل ومشکلات را بصورت ریز به ریز موردبررسی قرار دهیم تا از حجم نارضایتی عمومی کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری اظهار داشت: کاهش حجم سرمایه در شهرستان بیجار نتیجه تصمیم گیری برمبنای سلیقه می باشد و موارد قانونی دخالت کمتری در این امر دارد.

معاون وزیر کار عنوان کرد: به واحدهای صنعتی فعال زیر ده هزار نفر سرمایه در گردش تعلق می گیرد،اما ساز وکار بانک دچار مشکل است که باید اصلاح شود.
وی تاکید کرد: در اینده ایی نزدیک طرح هایی که باسرمایه ۲۵۰ میلیون در کارگروه اشتعال شهرستان تایید می شود.

وی اقتصاد شهرستان بیجار را اقتصاد کشاورزی خواند وعنوان کرد: با توجه به استقبال و اشتغال مردم دیار گروس به کشاورزی باید جنس اشتغالزایی را به سوی صنایع تبدیلی و خدماتی سوق داد.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اشتغال سرمایه کشاورزی معاون وزیر تبدیلی نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، در این بازدید که معاون اقتصادی و جمعی از مدیران وزارت کشور هم حضور داشتند، معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه، توضیحاتی از ظرفیت‌های متعدد اقتصادی استان به دکتر وحیدی ارائه کرد و از برنامه ریزی، آمادگی و تلاش کرمانشاه برای جذب سرمایه گذاران خبر داد.

همچنین با حضور معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو، رایزنی‌هایی با مقامات کشوری و سرمایه گذاران داخلی و خارجی صورت گرفت و چندین تفاهم نامه در حوزه‌های گردشگری، صنایع غذایی و مواد معدنی بین طرفین منعقد شد.
ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو از سوی سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از روز ۸ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۲ اردیبهشت ادامه دارد.
این نمایشگاه میزبان بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان خواهد بود.
این نمایشگاه در ۱۷ سالن نمایشگاهی با حضور ۸۰۰ شرکت ایرانی در حالی آغاز به کار خواهد کرد که پیش‌بینی می‌شود در آن سه هزار و ۵۰۰ جلسه بی تو بی با حضور ۵۰ هیات عالی رتبه برگزار شود.

دیگر خبرها

  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • گلستان با ۸۸ درصد تحقق الگوی کشت جزو استان‌های پیش ‌رو است
  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی در همدان می‌مانیم