Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@03:47:05 GMT

کاروان خادمان حرم رضوی وارد شهر مشکین دشت شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۳۴۴۴۳

کاروان خادمان حرم رضوی وارد شهر مشکین دشت شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مراسم استقبال از خادمین حرم رضوی بهمراه پرچم متبرک با ادای احترام به شهدای گمنام شهر و استقبال پرشور شهروندان شریف مشکین دشت برگزار شد.

شیفتگان و ارادتمندان  امام رضا(ع)  با حضور در شهرستان شهر مشکین دشت به زیبایی از پرچم حرم امام هشتم شیعیان جهان استقبال کردند.

عاشقان هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، زن و مرد،کوچک و بزرگ همه و همه با دیدن پرچم آستان قدس رضوی، با ریختن اشک شوق، دل در گرو امام رئوف سپردند و با زمزمه رضا رضا (ع) دل‌های خود را به سوی معبود روانه کرده و توسل به امام رضا(ع) آرام بخش وجودشان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وجود مقدس امام رضا(ع) و خواهر بزرگوارش فاطمه معصومه(س) در ایران اسلامی، افتخاری بزرگ برای ملت شهیدپرور این کشور است و توسل به این بزرگان، حلال بسیاری از مشکلات است.


همزمان با این مراسم بانوان عفیف شهر مشکین دشت با حمل پلاکاردهای حجاب و توزیع گل سرخ بین ایشان از حجاب بعنوان گوهری با ارزش و درخشان دفاع نموده و این ارزش را بار دیگر به نمایش گذاشتند.


در ادامه جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) در پارک فدک با اجرای سخنرانی و مداحی و موسیقی و اجرای تئاتر برگزار و در پایان از قهرمان و مربی نمونه استان و کشور شیهان بدرلو و سرکار خانم کبودوند مسئول خانه قرآن شهر مشکین دشت تجلیل بعمل آمد و به اسامی معصومه و رضا به قید قرعه هدایایی اهدا شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادمان حرم امام رضا (ع) در سوگ شهادت صادق آل عبا به عزاداری پرداختند

صبح امروز خادمان حرم امام رئوف در سالروز شهادت ششمین امام شیعیان؛ حضرت امام جعفر صادق (ع)، با حضور در دسته عزاداری هیئت عالم آل محمد، به سوگ و ماتم آن امام همام پرداختند.

این مراسم با حضور جمعی از خادمان ، زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) در صحن پیامبر اعظم (ص) مقابل ایوان باب الکاظم (ع) آغاز شد و عزاداران با نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی، در سوگ شهادت مظلومانه امام صادق (ع) به سوگواری پرداختند.

حزن و اندوه عزاداران در این مراسم وصف‌ناپذیر بود و اشک‌ها در چشمانشان حلقه زده بود.

آستان قدس رضوی در ایام شهادت ائمه معصومین (ع) با برگزاری برنامه‌های مختلف عزاداری، به سوگ و ماتم این خاندان معصوم می‌نشیند و عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس این بزرگواران ابراز می دارد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • همخوانی خادمان رضوی در چایخانه حضرت رضا(ع)
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • پرچم تجارت بالا می‌رود؟
  • خادمان حرم امام رضا (ع) در سوگ شهادت صادق آل عبا به عزاداری پرداختند
  • خادمان بابلسری چایخانه حرم رضوی
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد الرضا