Web Analytics Made Easy - Statcounter

یدالله موحد در دومین نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی با حضور علیرضا رزم حسینی استاندار سابق کرمان و دیگر اعضای این ستاد ، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک الگوی حکومت جدیدی در کشور ما مستقر شد که ماهیت نظام، استکبارستیزی و مقابله با ظلم و زورگویی در کل دنیاست.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان و استکبارجهانی این ماهیت و نظام را بر نمی تابد و همواره در جبهه های مختلف با جمهوری اسلامی ایران در ستیز بوده، تصریح کرد: اکنون نیز این دشمنی ادامه دارد و امروز استکبار با تمام قوا جنگ اقتصادی را علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی به راه انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



موحد تصریح کرد: شیوه مقاومت در این مبارزه و جبهه الگویی است که مقام معظم رهبری تعریف کردند که همان اقتصاد مقاومتی است و راهکاری ماندگار در جبهه اقتصادی است و اگر عمل نشود خیلی کار بر مردم سخت خواهد شد.

وی بیان کرد: افراد لایقی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور و بخصوص در استان کرمان تلاش کرده اند که رزم حسینی استاندار سابق کرمان از جمله آنها هستند و ایده های جدیدی در اقتصاد مقاومتی داشتند و ایده های ایشان در سطح ملی مطرح شد که امیدواریم برنامه های اقتصاد مقاومتی در استان توسط استاندار بعدی کرمان پیگیری شده و ادامه یابد.

رییس کل دادگستری استان کرمان در ادامه گفت: راه اندازی جنگ روانی و نرم از دیگر کارهای دشمن است و شایعه پراکنی یکی از تاکتیک های آنهاست که اذهان مردم را درگیر دروغ های بزرگ می کنند که اتفاقا این شایعات متوجه افراد خدوم کشور است و استان کرمان نیز طی دو هفته گذشته درگیر دروغ های بزرگ و شایعات بی پایه و اساس شده است.

وی افزود: باید در عرصه جنگ نرم نیز هوشمندانه و با بصیرت به مقابله بپردازیم و در این راستا تکلیف رسانه ها سنگین است و باید این شایعات را خنثی و اذهان مردم را روشن کرده و تلاش دشمن را خنثی تا موجب تزلزل در اعتماد عمومی نشود.

موحد در ادامه درباره مشکلات معین های اقتصادی استان کرمان در روند اداری گفت: دغدغه های معین های اقتصادی این استان را پیگیری و برای رفع مشکلات آنان تلاش خواهیم کرد.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان کرمان اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری ملت ایران نظام جمهوری اسلامی نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 

فرماندار هشترود در بازدید از شرکت آرد هشترود به مناسبت هفته کار و کارگر گفت: نشان ملی اقتصاد مقاومتی به خاطر فعالیت‌های این شرکت بر اساس سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی اعطا شد و جزو کارخانه‌های آرد نمونه استانی است که تاکنون هیچ گونه نارضایتی از آن گزارش نشده است.

 قشلاقی ادامه داد: کارگران نقش آفرینان اصلی تولید، توسعه و موتور محرکه و پیشران اقتصادی هستتد که مسیر رشد و اعتلای کشور در خودکفایی و رسیدن به قله‌های افتخار را هموار می‌کنند.

وی گفت: هفته کارگر فرصتی مناسب برای یادآوری تلاش‌های ارزنده قشری است که پیامبر (ص) بر دستان پینه بسته اش بوسه زده و ما نیز افتخارمان خدمت به این قشر ارزشمند است.

فرماندار هشترود خاطرنشان کرد: تلاش و پشتکار قشر شریف کارگر در طول سال‌ها بر کسی پوشیده نیست و در سال جهش تولید با مشارکت مردم این قشر زحمتکش می‌تواند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت و خودکفایی کشور گام بردارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • مجموعه قضایی هرمزگان پیشتاز و نمونه است+ تصویر
  • تجلیل از همسرانِ معلمِ کارکنان قضایی هرمزگان با حضور رئیس قوه قضاییه
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • ۵ نکته مهم درباره برخورد دستگاه قضایی به دانه درشت ها
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • پیروز در جنگ اقتصادی با ادامه راه شهدا رقم می‌خورد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد