Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@19:03:34 GMT

دلیل سرقت شبانه بارسلونا از رم چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۳۴۶۱۷

دلیل سرقت شبانه بارسلونا از رم چه بود؟

در حالی که شب گذشته هواداران رم منتظر ورود مالکوم بودند خبر رسید که او حتی سوار هواپیما هم نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که اعلام شد دو باشگاه بارسلونا و بوردو بر سر انتقال 32 میلیون یورویی مالکوم به توافق رسیده اند و این ستاره 21 ساله برزیلی برای تست های پزشکی راهی رم خواهد شد اما این اتفاق در میان تعجب رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکای اسپورتس اعلام کرد که بارسلونا در آخرین لحظات بدون رعایت اصل جوانمردی در قضیه ورود کرده و با پیشنهادی بالاتر به بوردو، مانع انتقال مالکوم به رم شده است.

 

 

 

 

مدیر برنامه های مالکوم شب گذشته به بارسلونا سفر کرد و امروز پس از مذاکراتی فشرده توانست به مسئولان بارسا به توافق برسد تا این بازیکن با 41 میلیون یورو پیراهن بارسا را به تن کند. اسپورت حتی ادعا کرده است که مالکوم فردا به آمریکا سفر می کند تا به تمرینات بارسا اضافه شود.

 

اما دلیل این حرکت سریع و غیرمنتظره بارسا و سرقت شبانه از رمی ها چه بود؟

 

 

 

 

همه چیز به پاسخ منفی چلسی به بارسا برای انتقال ویلیان بر می گردد. بارسا سه پیشنهاد برای ویلیان به چلسی اردئه داد که هر سه رد شدند. آبی و اناری ها حاضر بودند 61 میلیون یورو برای بازیکنی 29 ساله هزینه کنند اما در نهایت آبراموویچ پاسخ منفی داد.

در بارسلونا بر این اعتقادند که پرداخت رقمی بیش از 60 میلیون یورو برای ویلیان نمی تواند منطقی باشد و بهتر است روی بازیکنی 21 ساله مثل مالکوم سرمایه گذاری کنند. بازیکنی که هرچند شهرت ویلیان را ندارد اما جذب او هم ارزان تر خواهد بود و هم اینکه می توان روی او برای آینده ای درازمدت حساب باز کرد.

طبق ادعای موندودپورتیوو، در صورت جذب مالکوم، پرونده جذب ویلیان نیز بسته خواهد شد.

چلسی بارسلونا ویلیان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی بارسلونا ویلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا‌ در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف خیرونا رفته و شروع این بازی جذاب آغاز شد تا دو تیم کار را با تساوی 1-1 دنبال کنند.

بارسا که بازی را هجومی آغاز کرده بود خیلی زود به گل رسید. لامینه یامال در میانه میدان توپ را در اختیار داشت و نگاهی به سمت خط دفاعی حریف انداخت تا متوجه حرکت آندریاس کریستنسن شد.

کریستنسن ارسال دقیق یامال را کنترل کرد و در آستانه ورود به محوطه جریمه فضا را مناسب دید تا توپ را با ضربه پای راست به گل تبدیل کند. این گل در حالی به سر رسید که تنها دو دقیقه و ۳۰ ثانیه از بازی گذشته بود.

بارسا با این گل انگیزه زیادی گرفت و به این فکر بود که با حملات بیشتر این اختلاف را بیشتر کند اما خیرونا غافلگیرکننده ظاهر شد و خیلی زود به گل تساوی رسید.

درحالیکه دوربین‌های تلویزیونی هنوز بازپخش صحنه گل بارسا را نشان می‌دادند، خیرونا روی یک حمله حساب شده گل زد و در دقیقه سه و ۴۰ ثانیه به گل تساوی رسید.

مارتین بعد از نفوذ به خط دفاعی بارسلونا موفق شد از سمت راست محوطه جریمه توپ را به سمت دروازه بفرستد که آرتم دووبیک در رقابت با رونالد آرائوخو با سر به این توپ ضربه زد و دروازه بارسا را باز کرد.

دیگر خبرها

  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!