Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانلود (7.6MB)

طرفداری- صفحه رسمی باشگاه لیورپول به مناسبت نامزد شدن یورگن کلوپ و محمد صلاح به عنوان بهترین مربی و بهترین بازیکن جهان در سال 2018 این کلیپ را منتشر کرد.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیویدئوانگلستانلیگ جزیرهلیورپولآلمانمصردسته‌بندی ویدیو: کلیپ های متنوع (ارسالی کاربران، درخواستی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
..)ویدیوانگلستانلیورپولبرچسب‌ها: mohamed salahjurgen kloppمحمد صلاحیورگن کلوپبهترین مربیان جهانبهترین بازیکنان جهان برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر جزییات انتقال مالکوم به بارسلونا؛ هزینه انتقال مجموعا 43 میلیون یورو، بند فسخ قرارداد 400 میلیون یوروسرخ، زندگی نامه گری نویل (33)؛ لیگ قهرمانان، رویارویی با بارسلونا، نابغه ای به نام کی روش و گیگزاحتمال دارد الیشر اوسمانوف، سهامش در آرسنال را به استن کرونکه بفروشددانلود؛ تیزر جدید بازی فیفا 19 با حضور بازیکنان رئال مادریداسپورت ایتالیا: یوونتوس آماده معاوضه ماتیا کالدارا با لئوناردو بونوچی استدانلود؛ تمام گل های پائولو دیبالا با پیراهن یوونتوستیم داوری ایران در لیگ ازبکستان قضاوت می کنند؛ علیرضا فغانی داور دیدار پاختاکور و لوکوموتیومنابع نزدیک به رم؛ پس از ناکامی مونچی در جذب مالکوم، خرید براردی دوباره در اولویت قرار می گیردرسمی؛ فابری به فولام پیوستاز برزیل و آرژانتین تا آلمان و ایتالیا؛ ترکیب احتمالی تیم های بزرگ در جام جهانی 2022 قطر (2)دانلود؛ تیزر فیفا برای معرفی 10 بازیکن برتر فوتبال جهان در سال 2018دانلود؛ گل روز باشگاه میلان - گل بوبان به پارما (1999)ابراهیموویچ: منچستریونایتد فصلی ویژه پیش رو خواهد داشت؛ آن ها با کیفیت هستند اما نه به اندازه من!رسمی؛ تام اینس، وینگر هادرزفیلد به استوک سیتی پیوستدانلود؛ تیزر باشگاه یوونتوس برای حضور مجدد در نیویورک سیتیعیسی زاده، مدیرعامل صنعت نفت آبادان: سرجیو در مراسم معارفه بازیکنان را با اسم صدا می زددانلود؛ برترین گل های لیونل مسی قبل از پوشیدن شماره 10پرواز علیرضا جهانبخش به انگلیس؛ مقصد ستاره ایرانی به‌ زودی مشخص خواهد شدفیفا نامزدهای عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2018 را معرفی کرد فغانی واریز ارزی فیفا و دریافت ریالی از فدراسیون را تکذیب کرد بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه غیررسمی؛ مالکوم به بارسلونا پیوستپیشنهاد بارسلونا برای مالکوم بیش از ۴۱ میلیون یورو است؛ آاس رم عقب نمی‌نشیندفوری؛ یوونتوس تا ساعاتی دیگر برای بازگشت بونوچی با میلان مذاکره می کندفوری؛ بارسلونا می خواهد توافق رسمیِ بوردو و رم بر سر مالکوم را به هم بزند!سن مارینوی درونت را بشناس؛ شکست فوتبال ملی آلمان، حتی تلخ تر از جام جهانی 2018فوری؛ رای کمیته انضباطی درخصوص سوپرجام اعلام شد؛ استقلال 3 بر 0 بازنده و پرسپولیس قهرمانهواداران رم در فرودگاه پایتخت ایتالیا همچنان منتظر ورود مالکوم هستند! (عکس)گتوزو: بونوچی خواسته‌اش را به طور واضح اعلام کرده است، تصمیم نهایی با باشگاه استبوردو زیر توافق رسمی با آ اس رم زد! مالکوم همچنان به ایتالیا سفر نکرده استفیفا نامزدهای عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2018 را معرفی کرد فوری؛ سومین بسته پیشنهادی بارسلونا برای جذب ویلیان نیز از سوی چلسی رد شدروز سرنوشت ساز در خصوص آینده مالکوم؛ رم از بوردو می خواهد به تعهداتش احترام بگذاردادعای عجیب اسپورت ایتالیا: لئوناردو بونوچی در آستانه بازگشت به یوونتوس قرار دارد!حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی: می‌توانستیم استقلال را حداقل 50 میلیون تومان جریمه کنیم و چند میلیارد خسارت بگیریمحسن زاده، رئیس کمیته انضباطی: می‌توانستیم استقلال را حداقل 50 میلیون تومان جریمه کنیم و چند میلیارد خسارت بگیریم 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوق‌ستاره ژاپنی جایگزین گران‌ترین والیبالیست جهان

به گزارش "ورزش سه"، یوکی ایشیکاوا ستاره و کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن که در چند فصل اخیر درخشش بی نظیری از خود نشان داد، سرانجام مزد تلاش خود را گرفت و به بهترین تیم جهان پیوست.

بنابر اعلام جینو سرچی مدیر باشگاه پروجای ایتالیا، یوکی ایشیکاوا دریافت کننده تیم میلانو ایتالیا به عضویت پروجا درآمد و جانشین ویلفردو لئون ستاره کوبایی لهستانی در این تیم شد.

ایشیکاوا که حدود پنج سال پیش از سیه‌نا در لیگ ایتالیا شروع به کار کرده بود، پله های ترقی را یکی یکی پیمود و حالا در بهترین تیم ایتالیا و جهان از فصل آینده بازی خواهد کرد.

همچنین آگوستین لوزر سرعتی زن آرژانتینی میلانو نیز به همراه ایشیکاوا راهی پروجا شد تا این باشگاه دو خرید خوب در همین اول کار انجام دهد. پروجا در فصلی که گذشت چهار قهرمانی لیگ، حذفی، سوپر کاپ و جام باشگاه های جهان را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • فوق‌ستاره ژاپنی جایگزین گران‌ترین والیبالیست جهان
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود