Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی مقیمی فرماندار اردکان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: اردکان دارای بزرگترین کارخانه جات تولید کاشی در کشور است که باعث افتخار این شهرستان است اردکان دارای سیر تولید فولاد از معدن تا تولید اصلی برای نیازهای داخلی و صادرات به کشورهای خارجی است.

مقیمی افزود:به دلیل وجود صنایع و تولید اشتغال در اردکان از ۱۵ کشور مهاجر دارد که همه این‌ها نشان دهنده حساسیت بالای شهرستان اردکان است که ما باید زیر ساخت‌های اردکان را در حوزه فرهنگی ، اقتصادی  واشتغال جوانان فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وجود صنایع در اردکان مشکلاتی همچون آلایندگی و تشدید خشک سالی در منطقه شده است امروزه مشکلات اردکان در دو حوزه خلاصه می‌شود یک، آب و دیگری محیط زیست است که باید امکاناتی برای رفع آن ایجاد شود.

فرماندار اردکان افزود: اردکان به یونان کوچک معروف است جرا که فلاسفه مشهور و ارزشمندی در اردکان رشد کرده و باعث افتخار این شهرستان شده اند که لز جمله این‌ها میتوان به ۱۸ فقیه متعهد اشاره کرد.

در حاشیه افتتاح باشگاه خبرنگار شهرستان اردکان ضمن خیر مقدم به رئیس باشگاه خبرنگاران کشور و رئیس امور باشگاه‌های استان گفت:اردکان دارای ۲۴ کیلومتر وسعت که ۳۲ درصد مساحت استان را در بر گرفته است که بیشترین طول خطوط ریلی و جاده‌ای در اردکان کشیده شده است همچنین بزرگترین کارخانه شیشه و صنایع فولاد در اردکان واقع شده است.

انتهای پیام/ی

تلاش مسئولان برای رفع مشکلات فرهنگی واقتصادی اشتغال در اردکان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به فراهم شدن شرایط برگزاری چهاردهمین جشنواره شعر تمداربیت در شهر اردل گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های اولیه این جشنواره فرا استانی، تیر امسال پس از پنج سال وقفه برگزار خواهد شد.
حجت الله شیروانی افزود: تلاش آن است که جشنواره نام‌آشنای تمداربیت در حوزه شعر گویشی، تیر امسال با دعوت از شاعران منطقه زاگرس نشین رقم بخورد.
وی گفت: رویداد‌های ادبی و هنری که تجربه برگزاری آنها فراتر از یک دهه است به عنوان بخشی از هویت فرهنگی مناطق و استان شناخته می‌شوند و امید می‌رود با تداوم برگزاری آنها بتوان علاوه بر ایجاد رونق و شور ادبی میان شاعران و اهالی فرهنگ و ادب، زمینه لازم برای ورود شاعران جوان و پرورش استعداد‌های جدید به‌ویژه در حوزه شعر گویشی را هم فراهم کرد.
سیزدهمین دوره جشنواره شعر گویشی تمداربیت مرداد ۹۸ با حضور ۱۳۹ شاعر از ۹ استان زاگرس‌نشین در ادل برگزار شد.

دیگر خبرها

  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • سهم «هیچ» از اقتصاد خلاق
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری ایران و پاکستان در حوزه انرژی فراهم است
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد
  • در ساخت و تعمیر کشتی به خودکفایی رسیده ایم
  • اصفهان شناسنامه کشور در بخش میراث فرهنگی است