Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛کریمان دبیر جشنواره سین سیما در پاسخ به ادعای فریدون آسرایی مبنی بر دریافت نکردن جایزه نقدی اش گفت: به همه هنرمندان برگزیده اعلام شده بود برای احترام به نظر و انتخاب مردم حتماً در مراسم ویژه تقدیر که به صورت زنده پخش می‌شود حضور داشته باشند تا جایزه خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آقای آسرایی به رغم تماس‌ها و درخواست‌های مکرر از چند روز قبل از مراسم اختتامیه حضور در آن را نپذیرفت و تأکید کرد برای یکی از ارگان‌ها کنسرت زنده دارد و ایشان هم حق داشتند، چون مبالغ دریافتی در کنسرت‌ها با جوایز جشنواره مردمی قابل مقایسه نیست.

وی در خصوص ادعای این هنرمند در خصوص حضور در برنامه نیز افزود: اگر منظور ایشان از شرکت در جشنواره، حضور در پایان مراسم حین پذیرایی شام از میهمانان جشنواره بود، که این امر جزء شرایط تقدیر از برگزیدگان جشنواره نبوده است و جناب آسرایی روی سن هم تشریف نیاوردند و تعجب می‌کنم که چرا چنین مطلبی را بیان کرده است.

کریمان در پاسخ به این سوال که آیا تمامی مخاطبان برنده جشنواره جایزه خود را دریافت کردند نیز گفت: تعداد محدودی از مخاطبان سروش باقی ماندند که در حال انجام مراحل مالی و اداری جهت ارسال جوایز آن‌ها هستیم که به بزودی این کار انجام می‌شود.

انتهای پیام/

واکنش دبیر جشنواره سین سیما به ادعای فریدون آسرایی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۵۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!

به گزارش ورزش سه، شاید اعتقاد عمومی بر این باشد که این دو باشگاه با این اقدام از نظر دریافت مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشکلی نخواهند داشت اما علی کفاشیان اعتقاد دارد که این دو تیم به دلیل عدم دریافت حق پخش تلویزیونی به مشکل خواهند خورد. 

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در ابتدا در خصوص واگذاری این دو باشگاه می‌گوید: «پیش از این صحبت کرده بودم که تنها راه واگذاری دو باشگاه برگزاری مجمع و واگذاری به بخش خصوصی بود که این کار انجام شد و بالاخره این دو باشگاه واگذار شدند تاAFC  ایرادی در خصوص مالکیت دو باشگاه نگیرد و روند حرفه‌ای‌سازی استقلال و پرسپولیس انجام شود.»

او ادامه داد: «اعتقاد من بر این است شرکت‌هایی که این دو باشگاه به آنها واگذار شده، تنها همانند عابر بانک نباشند و به تمام مسائل ریز و درشت این دو باشگاه ورود کنند تا استقلال و پرسپولیس مشکلات گذشته را نداشته باشند. بدهی‌های انباشته شده یکی از مشکلات این دو تیم بوده که سال‌ها از یک مدیر به مدیر دیگر انتقال می‌یافت. با بحث واگذاری دو باشگاه امید می‌رود تا این دو تیم از نظر مالی سروسامان بگیرند.» 

کفاشیان همچنین درباره حق پخش یادآور شد: «این موضوع مهمی است که با وجود صحبت‌هایی که در خصوص آن شده، تاکنون به نتیجه نرسیده و می‌تواند مشکلاتی برای دو باشگاه در مسیر حرفه‌ای‌سازی ایجاد کند. در واقع با عدم دریافت حق پخش، در تراز مالی دو تیم امتیاز منفی وارد می‌شود. البته پیش از این اقداماتی در خصوص دریافت حق فوتبال از صدا و سیما صورت گرفت و جلوی دوربین‌های صدا و سیما گرفته شد اما در واقع باید قبول کنیم که زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد.»

دیگر خبرها

  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!