Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی و دومین دوره مسابقات تیمی و آزاد بدمینتون قهرمانی کشور ویژه نونهالان پسر با شرکت ۱۴۴ ورزشکار در قالب ۱۶ تیم به میزبانی خراسان جنوبی در بیرجند آغاز شد. ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، نماینده فدراسیون بدمینتون کشور در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات اظهار داشت: سی و دومین دوره مسابقات تیمی و آزاد بدمینتون نونهالان کشور  به مدت 4 روز از دوم تا پنجم مردادماه  برای دومین بار به میزبانی استان خراسان جنوبی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرب با اشاره به اینکه خراسان جنوبی یکی از برترین میزبانهای برگزاری مسابقات فدراسیون بدمینتون کشور محسوب می شود، افزود:   توسعه ورزش به ویژه ورزش قهرمانی و همگانی برگزاری اینگونه میزبانی ها و مسابقات است.

نماینده فدراسیون بدمینتون کشورتصریح کرد: شاکله ورزش قهرمانی و همگانی نیز  توجه به رشته های پایه و نونهالان به ویژه در رشته بدمینتون است.

عرب بیان کرد: در زمینه توسعه ورزش همگانی به ویژه قهرمانی همواره فدراسیون بدمینتون کشور توجه ویژه به سنین پایه و‌نونهال داشته است.

وی افزود: همچنین خراسان جنوبی در زمینه توجه به رشته بدمینتون گام های اساسی در چند سال اخیر برداشته است به گونه ای که در حال حاضر جزو 10 استان برتر در زمینه بدمینتون در سطح کشور است که یکی از اقداماتی که به خوبی این استان به آن در راستای رشد و توسعه این ورزش داشته است استعدادیابی و توجه به سنین پایه است.

فرماندار شهرستان بیرجند با اشاره به  حمایت از برگزاری مسابقات ورزشی در شهرستان بیرجند و توجه به ورزش در سنین پایه،  اظهار داشت:  امیدواریم این مسابقات با کیفیت هر چه بهتر به میزبانی خراسان جنوبی و‌ شهرستان بیرجند برگزار شود.

علی ناصری تصریح کرد: با توجه به استعداد یابی و‌ توجه به ورزش در سنین پایه امیدواریم همه ورزشکاران به ویژه ورزشکاران نونهال این دوره از مسابقات تیمی و آزاد بدمینتون قهرمانی کشور نونهالان پسر در رده های بالاتر و ملی حضور پیدا و شاهد افتخار آفرینی این ورزشکاران در سطح ملی و جهانی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: به عنوان وظایف اساسی مسئولان، دولت و به ویژه خدمتگزاران مردم در عرصه ورزش در کنار گسترش ورزش همگانی نیز بسترسازی برای ورزش قهرمانی در قالب برگزاری اینگونه مسابقات است که امیدواریم این مهم در استان خراسان جنوبی فراهم شود.

 در سی و دومین دوره مسابقات تیمی و آزاد بدمینتون قهرمانی کشور نونهالان پسر با حضور شرکت کنندگان و تیمی های از  استان های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، یزد، کرمان، اصفهان، مرکزی،قزوین، بوشهر، آذربایجان غربی، تهران،فارس با هم رقابت می کنند.

انتهای پیام/ش

R41348/P1377/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش قدس خراسان، سروش پورآزاد درباره برگزاری مسابقات شطرنج، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی رده‌های سنی دختران در کشور و انتخابی برای اعزام به آسیا از ۲۳ تا ۲۹ فروردین ماه در تهران برگزار شد. این مسابقات در رده‌های سنی دختران ۸ تا ۱۸ سال با حضور ۲۳۴ شطرنج ‌باز از سراسر کشور برگزار شد که شطرنج‌بازان خراسانی در آن خوش درخشیدند.

رییس هیأت شطرنج خراسان رضوی ادامه داد: در پایان این مسابقات، در رده سنی زیر ۱۰ سال اسما حسن‌پور مقدم توانست قهرمان شود و سلما همتیان رتبه دوم را از آن خود کرد تا این رده سنی در تسخیر ورزشکاران خراسانی باشد. همچنین در رده سنی زیر ۱۲ سال آیناز قاسمی توانست مدال برنز این مسابقات را کسب کند و در رده سنی زیر ۱۴ سال روشا اکبری عنوان دوم را از آن خود کرد.

وی گفت: پرینا اخوان نازنین و فاطمه عصارزاده در رده سنی زیر ۱۸ سال، ریحانه فلاح فاز و مهدیه عزیزی در رده سنی زیر ۱۶ سال، هستی شریف مشهدی و روشا اکبری در رده سنی زیر ۱۴ سال، آیناز قاسمی، یسنا آریه و ثنا شادان‌پور در رده سنی زیر ۱۲ سال، ملینا ثمره، هلیا شریف مشهدی، شادیسا موحد، سلما همتیان مهدی‌زاده و اسما حسن‌پور در رده سنی زیر ۱۰ سال، نگار فروغی، نگین فروغی، النا جعفری و سارا مفتاحی در رده سنی زیر هشت سال اعضای تیم خراسان رضوی در این مسابقات بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور
  • اسفراین مهد پرمخاطب‌ترین ورزش سنتی ایران/ لزوم حمایت‌های بیشتر وزارت