Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@03:48:01 GMT

ادارات خوزستان يکشنبه آينده تعطيل است

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۳۶۲۵۶

ادارات خوزستان يکشنبه آينده تعطيل است

خبرگزاري آريا - اهواز - ايرنا - مدير کل مديريت بحران خوزستان گفت: براساس اطلاعيه هواشناسي مبني بر افزايش دما و به منظور کاهش مصرف برق، ادارات و بانکهاي استان روز يکشنبه هفتم مرداد تعطيل است .

کيامرث حاجي زاده روز سه شنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: با توجه به پيشنهاد ستاد مديريت بحران استان و شرکت توزيع برق خوزستان و با موافقت استاندار براي اين تعطيلي تصميم گيري شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اخطاريه هواشناسي خوزستان مبني بر افزايش دما در هفته جاري  افزود:به منظور مديريت بهينه مصرف برق ، کاهش پيک باري شبکه برق صرفه جويي در مصرف آب و برق  و پيشگيري از بروز حادثه و قطع احتمالي برق  بانک ها، مراکز آموزشي سطح استان، ادارت و دستگاه هاي اجرايي  (به جز مراکز امدادي درماني، خدماتي -عملياتي ،  آتشنشاني ها، و بخشهاي داراي نوبت کاري ) در اين روز تعطيل هستند.
وي ادامه داد: کارکناني که قصد سفر به خارج از خوزستان را دارند مي توانند روز شنبه را از مرخصي استحقاقي استفاده کنند و مديران ادارات و دستگاه هاي اجرايي با آنها همکاري لازم را داشته باشند.
براساس اخطاريه اداره کل هواشناسي خوزستان با توجه به تقويت قابل ملاحظه الگوي تابستاني بر روي استان خوزستان در هفته آينده وقوع دماهاي 49 درجه و بالاتر ، از آغاز هفته درسطح استان و دماهاي 50درجه و بالاتر در برخي مناطق آن را شاهد خواهيم بود.
7164/6002/6064
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌کارشناس هواشناسی گفت: هوای مازندران تا سه شنبه هفته آینده با آسمانی صاف و قسمتی ابری و روند افزایش نسبی و تدریجی دما همراه است.

فرجی افزود: در پی روند افزایش دما ، این مدت دما در مناطق مرکزی و شرقی استان به حدود ۳۰ درجه می رسد.

 

وی با بیان اینکه چهارشنبه با تغییر جریانات جوی ،کاهش نسبی دما و گاهی افزایش ابر خواهیم داشت ،گفت: شرایط برای بارشهای پراکنده در ارتفاعات استان فراهم است.

کارشناس هواشناسی مازندران افزود: دریا نیز امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت‌های دریایی مناسب است.

فرجی خاطرنشان کرد: دیروز ساری و آمل با دمای ۲۷ درجه بیشترین و امروز بلده با دمای ۳ درجه سانتیگراد بالای صفر کمترین دما  را در استان داشتند.

 

دیگر خبرها

  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران
  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین 
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده