Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا روز سه‌شنبه از رئیس‌جمهور این کشور بابت انتشار پیامی علیه ایران در توئیتر انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، «باب کورکر»، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا روز سه‌شنبه از توئیت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران انتقاد کرد. 

بیشتر بخوانید:

وندی شرمن: ترامپ داد و قال می‌کند/ ایرانی‌ها تسلیم نمی‌شوند

«کورکر» گفت: «فکر نمی‌کنم استفاده از توئیتر برای صدور بیانیه درباره مسائل سیاست خارجی اقدام پسندیده‌ای باشد و در این مورد هم همین‌طور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی همچنین گفت «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا قرار است روز چهارشنبه در کمیته روابط خارجی سنا حاضر شود: «پامپئو چهارشنبه اینجا می‌آید. فکر می‌کنم فرصت بهتری خواهیم داشت مسیر دولت را به طور مفصل از زبان کسی که به صورت جدی این مسائل را دنبال می‌کند، بشنویم.»

رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در واکنش به سخنان روحانی در روز یک شنبه در توئیتر خود نوشته بود: «دیگر هیچ وقت ایالات متحده را تهدید نکن، وگرنه با عواقبی مواجه می‌شوی که مشابه آن قبلاً بر سر عده انگشت شماری در تاریخ آمده است. ما دیگر کشوری نیستیم که صحبت‌های جنون آمیز شما درباره خشونت و مرگ را تاب بیاوریم. محتاط باش».

وی این پیام را در واکنش به سخنان روز یکشنبه رئیس جمهور ایران در همایش روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور منتشر کرد که گفت: «امروز سخن گفتن با آمریکا معنایی جز تسلیم و پایان دستاوردهای ملت ندارد. آقای ترامپ! ما مرد شرف و ضامن امنیت آبراه منطقه در طول تاریخ هستیم ؛ با دم شیر بازی نکنید، پشیمان کننده است».

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی آمریکا ایران باب کورکر ترامپ توئیت ترامپ تهدید ایران روحانی مایک پمپئو مجلس سنای آمریکا نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین و علیه جانبداری‌های دولت این کشور از جنایات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و در روزهای اخیر شمار زیادی از دانشجویان دانشگاه‌ها کلاس‌های درس را ترک کرده و یا سعی کرده‌اند برای برگزاری اعتراضاتشان علیه عملیات نظامی اسرائیل در غزه، چادرهایی برپا کنند.

در ادامه این اعتراضات گروهی از دانشجویان آمریکایی برای اعلام همبستگی با فلسطین، چفیه و پرچم فلسطین را به گردن مجسمه جرج واشنگتن (اولین رئیس جمهور آمریکا) انداختند که تصویر آن در شبکه‌های مجازی پربازدید شده است.

کد خبر 847485 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه اعتراض - تجمع - تحصن راهپیمایی ایالات متحده آمریکا واشنگتن- آمریکا

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی