Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@05:28:14 GMT

فرار به شیوه فیلم‌های پلیسی با بنز گرانقیمت

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۳۷۸۳۹

فرار به شیوه فیلم‌های پلیسی با بنز گرانقیمت

متهم فراری وقتی پلیس را در یک قدمی خود دید سوار بر بنز گران قیمتش پا به فرار گذاشت اما با شلیک گلوله مأموران به ناچار تسلیم شد. حسین خانی

ایران آنلاین /به گزارش خبرنگار ایران، این حادثه روز دوشنبه یکم مرداد در شهرستان لاهیجان رخ داد. مأموران نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان در هنگام گشت به خودروی بنز گران قیمتی ظنین شده و از راننده خواستند تا توقف کند اما مرد جوان با دیدن مأموران پلیس ناگهان پایش را روی گاز گذاشت و با سرعت زیاد فرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران نیز بلافاصله به تعقیب او پرداختند. راننده با حرکات خطرآفرین و مارپیچ در خیابان‌های شهر می‌گریخت و مأموران نیز به دنبالش بودند. عملیات تعقیب و گریز متهم ادامه داشت تا اینکه مأموران با شلیک چند گلوله به لاستیک‌های این خودرو، سرانجام آن را متوقف کردند.

با دستگیری راننده 36 ساله و انتقال او به مقر پلیس بررسی‌ها درباره سوابق او آغاز و مشخص شد که این مرد از متهمان خطرناک و سابقه‌دار است.سرهنگ محمود قاسمی فرمانده انتظامی لاهیجان در این باره گفت: این متهم جرایمی از قبیل تهیه و توزیع مواد مخدر، تجاوز به عنف، نگهداری و حمل سلاح گرم، سرقت خودرو و سرقت پول را مرتکب شده است.براساس اعلام پلیس متهم که اهل تهران است با تشکیل پرونده به مقامات قضایی تحویل داده شد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از دستگیری فردی سودجو و کشف ۶۸ سکه با قدمت تاریخی مربوط به دوره اشکانی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، فرهاد آراوند اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه‌جات، مأموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد وی برای فروش تعدادی سکه قدیمی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا تصریح کرد: مأموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با اخذ نیابت قضائی وی را دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

آراوند با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، خاطرنشان کرد: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کد خبر 747273

دیگر خبرها

  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • قاچاقچیان چوب در دام مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی
  • کشف ۱۰ تُن عسل بدون مجوز بهداشتی در طبس
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند