Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، نتایج یک نظرسنجی جدید که در روزهای ۱۸ اُم تا ۲۳ اُم جولای انجام شد نشان می دهد که ۵۱ درصد از رأی دهندگان آمریکا بر این باورند که دولت روسیه «اطلاعاتی شرم آور و افشاگرانه« علیه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در اختیار دارد.

از سوی دیگر، ۳۵ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی بر این باور هستند که مسکو هیچگونه اطلاعات افشاگرانه ای در دست ندارد و حدود ۱۵ درصد نیز اظهار بی اطلاعی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمار شرکت کنندگان در این نظرسنجی ۱۱۷۷ نفر بود.

این در حالی است که رئیس جمهور روسیه اتهام هرگونه اقدام از سوی مسکو برای جمع آوری اطلاعات افشاگرانه از بیش از ۵۰۰ تاجر برجسته آمریکایی شرکت کننده در همایش اقتصادی سنت پترزبورگ را رد کرد.

کد خبر 4356417

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ روسیه نظرسنجی ولادیمیر پوتین ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ روسیه رژیم صهیونیستی سوریه عراق فلسطین ولادیمیر پوتین ایران عربستان سعودی اتحادیه اروپا افغانستان ترکیه جنگ 2015 یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین و علیه جانبداری‌های دولت این کشور از جنایات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و در روزهای اخیر شمار زیادی از دانشجویان دانشگاه‌ها کلاس‌های درس را ترک کرده و یا سعی کرده‌اند برای برگزاری اعتراضاتشان علیه عملیات نظامی اسرائیل در غزه، چادرهایی برپا کنند.

در ادامه این اعتراضات گروهی از دانشجویان آمریکایی برای اعلام همبستگی با فلسطین، چفیه و پرچم فلسطین را به گردن مجسمه جرج واشنگتن (اولین رئیس جمهور آمریکا) انداختند که تصویر آن در شبکه‌های مجازی پربازدید شده است.

کد خبر 847485 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه اعتراض - تجمع - تحصن راهپیمایی ایالات متحده آمریکا واشنگتن- آمریکا

دیگر خبرها

  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند