Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام "شیخ نعیم قاسم" معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی تاکید کرد که شکوفایی اقتصاد در لبنان و سوریه جز از طریق تفاهم و همکاری مشترک امکان پذیر نیست.
 
شیخ نعیم قاسم با انتقاد از تلاش برخی برای قطع روابط لبنان و سوریه گفت: بهتر آن است که صدای تفرقه‌ای که به دنبال جلوگیری از امضای تفاهم نامه‌های همکاری دوجانبه سوری ـ لبنانی است، برای تامین منفعت کشور ساکت بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: دلیل ندارد که لبنان در محور شرارتی قرار بگیرد که خواهان نابودی سوریه است. چرا برخی تمایل دارند که ما بخشی از طرح آمریکایی ـ اسرائیلی تجزیه منطقه باشیم؟
 
عضو ارشد حزب الله اظهار داشت: دشمنی با سوریه سخنی بی‌معنا بوده و هیچ توجیهی برای چنین سخنانی وجود ندارد. باید با اتحاد و همدلی دو کشور مصلحت لبنان و سوریه تامین شود.
 
شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: مجاهدان و رزمندگانی که در فوعه ـ کفریا و سایر نقاط لبنان به جنگ با محور شرارت قیام کردند، ما را به زندگی کریمانه و با عزت در لبنان رساندند. ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی امت اسلامی است.
 
وی در پایان تاکید کرد: پیروزی اخیر محور مقاومت در سوریه و خروج مقتدرانه شهروندان فوعه و کفریا پس از سال‌ها از کمند محاصره نشان داد که اگر ما مقاومت و ایستادگی کنیم حتما به اذن الهی پیروز خواهیم شد.
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلی محکم قلب محور مقاومت به اسرائیل

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان اعلام کرد: که عملیات وعده صادق پیامی واضح برای نتانیاهو و اعضا کابینه افراطی وی به شمار می‌رود.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان در پی عملیات موفقیت آمیز وعده صادق توسط جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَأَمْطَرْنَا عَلَیْهِمْ مَطَرًا ۖ فَانْظُرْ کَیْفَ کَانَ عَاقِبَةُ الْمُجْرِمِینَ» سوره اعراف | آیه۸۴
و بر آنان بارشی [بی نظیر از سنگ‌های آتشین]باراندیم، پس با تأمل بنگر که سرانجام گنهکاران چگونه بود؟!

وعده ما صادق است...

صادقانه وعده می‌دهیم و قاطعانه عمل می‌کنیم. آری، قدرت ایمان اهل یَمانی و ایرانی، عراقی و سوری، و حتی لبنانی و فلسطینی از مکتب حقی برخواسته است که وعده‌های صادق می‌دهد، و در هنگامه رجزخوانی بدون ترس از مرگ در میانه دود و خون افق پیروزی را به رخ دشمن می‌کشد.

در واپسین دقایق روز شنبه ۲۵ فرودین ماه ۱۴۰۳، طبق وعده صادق رهبر، ولی امر مسلمین مبنی بر لزوم تنبیه رژیم غاصب اسرائیل، صد‌ها موشک و پهپاد از مبدا ایران به مقصد اسرائیل در فاصله زمانی چند ساعته به پرواز درآمده و شلیک شده‌اند.

بزرگترین حمله پهپادی جهان، پرحجم‌ترین حمله موشکی ایران و... جمله نشان از آن دارد که شیر بچه‌های حیدر کرار دیشب را تا صبح مشغول تقاص بوده‌اند. تقاصی به سرخی خون کودکان و زنان و مظلومان بی‌گناه غزه که در نسل‌کشی‌های رژیم نژاد‌پرست اسرائیل در خون خود غلطیده‌اند، تقاصی به سیاهی کارنامه رژیم موقتی که در عمر کوتاه خود مجموعه کاملی از جنایت‌های بشری را جلوی چشم تاریخ قرار داده است: نسل‌کشی، کودک‌کشی، تجاوز و تعارض به نوامیس مسلمین، زندانی که کودکان غزه در آنجا نوجوان و جوان شدند...

با توجه به اعلام موضع از سوی رهبر جمهوری اسلامی مبنی بر مصداق حمله به خاک ایران در بمباران محل کنسولگری ایران توسط اسرائیل در دمشق که طبق اصول روابط بین‌الملل حق پاسخ امری مشروع و منطقی به شمار می‌رود. نکته جالب توجه آنکه در تنبیه دیشب سطح پاسخ از محل سفارت به خاک رژیم صهیونیستی ارتقاء پیدا کرده که پیامی واضح برای نتانیاهو و اعضا کابینه افراطی وی به شمار می‌رود.

هم‌چنین پیام‌های محکومیت اقدام مشروع ایران در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی از سوی کشور‌های اروپایی جای بسی تعجب دارد چراکه در مثال حمله اسرائیل به محل کنسولگری ایران در دمشق به عنوان یکی از جنایت‌های بی‌شمار رژیم موقت خبری از محکومیت یا تلاشی برای جلوگیری از اقدام‌های مشابه صورت نگرفته است!

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان ضمن تقدیر و تشکر جانانه از دلاورمردان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به خصوص هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سیلی محکم قلب محور مقاومت به اسرائیل را به مردم شریف ایران و جهان اسلام تبریک عرض می‌نماییم.

و، اما در پایان با قلبی مشتاق به میدان جهاد خدمت مقام معظم رهبری اعلام می‌کنیم که هر لحظه در معرکه جنگ با صهیون اشاره کنند لشکر عاشقان مهدی موعود آماده به نبرد خواهند بود؛ و من الله توفیق

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق معادلات را به نفع محور مقاومت تغییر می‌دهد
  • بیانیه دانشگاه هنر درباره عملیات وعده صادق
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف مقاومت لبنان قرار گرفت
  • سیلی محکم قلب محور مقاومت به اسرائیل
  • حمله ایران به اسرائیل همینه پوشالی این رژیم را برای دومین بار شکست
  • حزب‌الله: جمهوری اسلامی ایران نوک پیکان محور مقاومت است
  • حمله حزب الله لبنان به مقر پدافند هوایی رژیم صهیونیستی
  • شلیک ده‌ها موشک حزب الله به مقر سامانه هوایی و موشکی اسرائیل
  • اگر حمایت روشن و گسترده ایران نبود، ما قادر به ایستادگی در طوفان الاقصی نبودیم
  • پیام تسلیت تجمع علمای مسلمان لبنان به اسماعیل هنیه