Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: 9 هزار راننده حوزه کالای استان به همراه خانواده های خود از طرح بیمه تکمیلی رایگان بهره مند خواهند شد.

افشین پیرنون روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رانندگان حوزه کالای استان برای ثبت نام باید ضمن مراجعه به دفاتر صدور کارت هوشمند، نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته این مسئول، تمامی 9 هزار راننده این استان در حوزه کالا به همراه خانواده های خود شامل طرح رایگان بیمه تکمیلی می شوند.
پیرنون در ادامه با اشاره به صدور بارنامه از پایانه های باربری قزوین، یادآور شد: در روز نخست مرداد ماه امسال یک هزار و 800 بارنامه در سطح استان از سوی مراکز پایانه ای جهت جا به جایی کالا صادر شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود وظیفه تهیه، قیمت گذاری و دادن سهمیه لاستیک در سطح استان را برعهده سازمان صنعت، معدن و تجارت دانست و افزود: کار تهیه لیست واجدان شرایط دریافت و صدور حواله نیز برعهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده قرار داده شده است.
هم اکنون حدود 9 هزار راننده حوزه کالا در استان قزوین فعالیت می کنند.
8054
پیرنون ادامه داد:

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بيمه تكميلي قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۹۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: همه افرادی که در سال گذشته در دهک یک تا ۵ جامعه بیمه رایگان شدند، همچنان از بیمه رایگان سلامت بهره‌مند خواهند بود. اعتبار بیمه نامه آنها به صورت خودکار و الکترونیک تمدید شده است.
افراد شامل دهک‌های ۶ تا ۹ در سال جاری از تخفیف در پرداخت حق بیمه برخوردارند که در دهک ۶، ۲۰ درصد حق بیمه، در دهک ۷، ۳۰ درصد حق بیمه، در دهک ۸، ۴۰ درصد حق بیمه و در دهک ۹، ۵۰ درصد حق بیمه پرداخت می‌کنند.
محمد مهدی ناصحی با بیان اینکه افراد برای تمدید اعتبار بیمه سلامت نیازی به مراجعه حضوری ندارند افزود: بیمه شدگان با مراجعه به سامانه شهروندی بیمه سلامت به نشانی bimesalamatiranian.ir می‌توانند از جزییات بیمه همگانی خود مطلع شوند.
هزینه حق بیمه افراد در کشور بسیار پایین است و افراد فاقد بیمه یا از طریق این سامانه اقدام کنند و یا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • ۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان