Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه هنری خوزستان و شهردار کلانشهر اهواز جهت انجام فعالیت های مشترک در حوزه های فرهنگی و هنری با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، حجت الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی، رئیس حوزه هنری خوزستان، در دیدار با کتانباف شهردار اهواز، بر داشتن تعامل و همکاری میان این دو سازمان تاکید کرد و گفت: با همکاری حوزه هنری و شهرداری می توان اقدامات خوب و شایسته ای در حوزه های فرهنگی و هنری انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به اختصاص فضاهایی از سوی شهرداری اهواز به حوزه هنری جهت استقرار مجموعه های فرهنگی و هنری اشاره کرد و افزود: یک سری فضاها وجود دارند که در اختیار دیگر سازمان ها بوده که می تواند برای استفاده حوزه هنری بسیار مناسب باشد.

 

حجت الاسلام طباطبایی، اضافه کرد: این ساختمان ها به جهت جابجایی ها و نقل کان هایی که صورت گرفته، بلااستفاده هستند که نیازمند رایزنی و تعامل است که بتوان این ساختمان ها را در اختیار حوزه هنری قرار داد که امیدواریم با کمک شهرداری بتوانیم اقداماتی در این زمینه انجام دهیم.

 

وی همچنین به تعامل و همکاری شهرداری با حوزه هنری در حوزه های فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به توان و اعتبار خوب شهرداری در حوزه فرهنگی می توان برخی پروژه ها که توسط هنرمندان حوزه هنری تولید می شود را به صورت مشارکتی و با حمایت شهرداری انجام داد.

 

وی بر استفاده از ظرفیت تالار شهر اهواز در قالب تفاهم نامه با شهرداری جهت اجرای نمایش ها و تئاترهایی که در پلاتوی وزه هنری تولید می شود، تاکید کرد و اذعان داشت: همچنین می توان از ظرفیت سراهای محله اهواز که دارای فضاهای خوب و سالن های نمایش 70 نفر هستند جهت اجرای نمایش های حوزه هنری بهره مند شد.

 

رئیس حوزه هنری خوزستان، تامین تیم آموزشی فرهنگی سراهای محله را به شهردار اهواز پیشنهاد داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه کارکرد سراهای محله فرهنگی اجتماعی است می توانیم در حوزه های هنری اساتید مجرب و مورد تاییدی را معرفی کنیم که به پرورش استعدادها در این سراها کمک کند.

 

منصور کتانباف، شهردار کلانشهر اهواز، هم از پیشنهاد حوزه هنری جهت استفاده از ظرفیت فضاهای بلااستفاده دیگر سازمان ها به حوزه هنری استقبال کرد و یاد آور شد: در این زمینه رایزنی های با سازمان های مربوطه صورت می گیرد.

 

وی همچنین حمایت و همکاری شهرداری اهواز از تولیدات حوزه هنری خبر داد و عنوان کرد: جهت استفاده از ظرفیت تالار شهر و سراهای محله و همچنین تامین تیم آموزشی و فرهنگی سراهای محله توسط حوزه هنری باید طی موافقت نامه ای پیشنهادات به معاونت فرهنگی شهرداری ارائه شود و اقدامات لازم در این راستا صورت گیرد.

 

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری شهرداری و حوزه هنری بتوانیم کارهای مشترک فرهنگی و هنری جهت ادامه مسیر و اهداف انقلاب اسلامی انجام دهیم و گفت: در دورانی که همه دنیا سعی می کنند به انقلاب اسلامی ضربه وارد کنند، ما می توانیم با انجام کارهای فرهنگی و هنری با آنها مقابله کنیم.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس امام رضا ایران امام رضا ع زلزله کرمانشاه ترامپ چنارهای خیابان ولیعصر شانزدهمین جشنواره امام رضا ع مراسم اختتامیه فعالیت فرهنگی هنری شهرداری اهواز حوزه هنری خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسین طاهری بعد از ظهر چهارشنبه طی نشستی با جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه رسانه شهرستان فومن اظهار کرد: تأثیر مؤلفه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در تمام زوایای جامعه مشهود است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه نگاه مطالبه گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول آفرین است، گفت: نقش اصحاب فرهنگ و هنر در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی و هنری جامعه بی بدیل است.

وی با بیان اینکه به تصویر کشیدن هنر، صحبت از یک واقعیت و حقانیت است، افزود: هنر در تمام عرصه‌ها راهگشا و اثرگذار بوده و به دلیل ریشه گرفتن از حقانیت، قابل پذیرش و حائز اهمیت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر تولیدات هنری در اجرای قرارگاه «شهید آوینی» در استان ادامه داد: این طرح با ردیف بودجه مشخص که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۲۰ فروردین همزمان با سالروز شهادت شهید آوینی آغاز شده و تا ۲۰ خردادماه سال جاری مرحله نخست آن اجرایی می‌شود.

طاهری با اشاره به اینکه ۵۰ میلیارد ریال برای تقویت پروژه‌ها و برنامه‌های فرهنگی استان گیلان تعیین شده است، تصریح کرد: باید ارزش و جایگاه والای هنر را در رشته‌های مختلف درک کرده و برای توسعه و اعتلای نام فرهنگ و هنر استان گام‌های جدی برداریم.

وی با تشریح فعالیت‌های کانون‌های مساجد به طرح «هزار مشعل» اشاره کرد و افزود: «هزار مشعل» به واسطه فعالیت قریب به ۱۰۰۰ کانون در استان گیلان طراحی شده و در قالب این طرح هر کانون به مانند یک مشعل در فعالیت‌های فرهنگی محسوب شده است.

کد خبر 6088049

دیگر خبرها

  • تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی