Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسن زدا در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد همسان سازی حقوق افزود: در حال حاضر بررسی قانون همسان سازی حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان در دستور کار معاونت بیمه قرار دارد و روی مدلهای مختلف اجرایی شدن آن کار می کنیم.

وی به تامین هزینه های همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین مورد دیگری که در حال بررسی هستیم نحوه تامین هزینه های اجرای این قانون است که البته دولت در بودجه سال 97 سازمان تامین اجتماعی، اعتباری برای آن در نظر گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: یکی از راههای تامین اعتبارات مورد نیاز قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران از محل تبصره ماده 5 قانون برنامه ششم توسعه است که براساس این تبصره در سال جاری قرار است بخشی از بدهی های سازمان تامین اجتماعی از سوی دولت پرداخت شود.

وی افزود: چنانچه بعد از بررسی های مختلف ، نحوه اجرای آن مشخص شد در این صورت راه تامین اعتبار آن را نیز تعیین خواهیم کرد.

زدا گفت: در مجموع اجرای این قانون در دستور کار امسال سازمان قرار دارد و تمام سعی و تلاش ما ایجاد آرامش و آسایش برای بازنشستگان است.

به گفته وی ، با کمک خود بازنشستگان و استفاده از نظرات کارشناسانه آنان ، همسان سازی حقوق مستمری بگیران را اجرایی خواهیم کرد.

کد خبر 4356071 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران سازمان حج و زیارت سازمان تامین اجتماعی بیمه حیات وحش قوه قضاییه مجلس شورای اسلامی معاونت امور زنان ریاست جمهوری سازمان بیمه سلامت آموزش و پرورش سید محمد بطحایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیئت دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیئت دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران 35 درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای 10 میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش 22 درصد و یک مبلغ ثابت دارند.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد
  • عدم تصویب جداول بودجه مانعی برای بحث پرداخت تسهیلات ایجاد نمی‌کند
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است
  • نقش دولت در دریافت زیرمیزی توسط پزشکان
  • افشاگری مسعود پزشکیان درباره نقش دولت در دریافت سکه و زیرمیزی توسط پزشکان
  • فیلم| حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی