Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مرد 23 ساله در بوکان پس از سقوط از پله های یک مسافرخانه دچار حادثه وحشتناکی شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، عصرروز 23 تیرماه جوانی ۲۳ ساله به علت سقوط Fall از بالکن مسافرخانه مرمر، میله نردبان در پهلوی راست شکم و قفسه سینه اش فرو رفت و به اصطلاح پزشکی دچار ترومای نافذ(زخمی که منجر به سوراخ شدن شکم شود) شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز دوشنبه هفته جاری و بعد از 9 روز از این حادثه Incident روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بوکان، آخرین وضعیت جسمانی این جوان را تشریح کرد و اعلام کرد: پس از انجام عملی سخت و موفقیت آمیز بیمار با حال عمومی مساعد جهت دریافت ادامه مراقبت های درمانی به بخش ویژه (ICU) بیمارستان منتقل می شود و در حال حاضر بعد از گذشت چند روز از آسیب، زخم های بیمار تمیز و علایم حیاتی وی نرمال و رژیم غذایی شروع و درصورت پیش نیامدن مشکل غیر منتظره بیمار طی روزهای آتی مرخص می شود.

بر اساس این گزارش، بعد از آنکه در محل حادثه اقدامات رهاسازی اولیه ازجانب آتش نشانی صورت گرفته و بیمار توسط پرسنل 115 به بیمارستان بوکان انتقال یافت، بلافاصله بعد از انجام اقدامات اولیه در اورژانس، بیمار با احتمال آسیب عروق بزرگ و احشای شکمی برای اکسپلور، بررسی زخم نافذ و درآوردن جسم خارجی به اتاق عمل منتقل می شود ، عمل جراحی فوری برای بیمار توسط دکتر اکبری جراح عمومی و کادر اتاق عمل شروع می شود با مشخص شدن عدم آسیب به احشای داخل شکمی، جدار شکم و قفسه سینه بازسازی و ترمیم می شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این مرد را می شناسید؟! / او شکارچی زنان تهرانی است! + عکس

"افروز" همزمان صیغه 4 مرد پولدار بود / او با زیبایی فریب می داد

پدرام با شیرین کار بی حیایی کرد تا اجازه ازدواج صادر شود!

«طاها» 8 ماهه درگذشت! + عکس

راز کباب های ارزان قیمت لو رفت + جزییات

سارا با لوازم آرایش کهنه کور شد! + عکس

تصویر حکاکی دوچرخه بر معبد 2000 ساله / همه مورخان شوکه اند! + تصویر

عکس کوچکترین اسکلت انسان + جزییات

باور می کنید! / آبشاری بزرگ در آسمانخراش+ تصویر دیدنی

این سگ پاسپورت ها را خورد و همه از سفر میلیاردی جا ماندند! + عکس

این مرد را می شناسید؟! / او شکارچی زنان تهرانی است! + عکس

خودکشی دختر زیبایی که همیشه نصف لباس نداشت! + عکس

دختر 9 ساله بخاطر بی حیایی پیرمرد همسایه خودکشی کرد! / در آبادان رخ داد

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت حوادث Accidents سقوط Fall پزشکی حادثه Incident موفقیت اخبار حوادث پسر مسافرخانه تصاویر وحشتناک بوکان حوادث بوکان عکس فیلم جوان حوادث مجلس شورای اسلامی من زندگی زن شوهر دار ایران تهدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکیدامام جمعه بوکان براهمیت نقش و جایگاه معلمان و کارگران در جامعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ماموستا عباس احمدی امام جمعه بوکان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته بوكان ضمن تبريك هفته معلم و روز جهاني كار و كارگر گفت: معلمان در كنار درس هاي علمي بايد اخلاق اسلامي را هم به دانش آموزان آموزش دهند .

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص كارگران و نقش آنها در جامعه  گفت: كارگران قشر زحمت‌كش جامعه به شمار مي روند و فعالیت و‌ تلاش آنان در جامعه  موجبات آرامش و راحتي مردم را فراهم مي كند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • تاکیدامام جمعه بوکان براهمیت نقش و جایگاه معلمان و کارگران در جامعه
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...