Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، روح الله رستمی نژاد مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کرمان با اشاره به برنامه ریزی های اجرایی سازمان اوقاف در برگزاری مسابقات قرآن کریم ،به تفاهم نامه همکاری این اداره با اداره آموزش و پرورش اشاره کرد وگفت: برگزاری مسابقات در رده سنی شکوفه ها طبق تفاهم نامه سازمان اوقاف با همکاری آموزش و پرورش با عنوان مسابقات دانش آموزی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن ،عترت و نماز دانش آموزی امسال در 14 گروه و رشته قر آنی برگزارشد که مراسم اختتامیه این مسابقات نیمه دوم مرداد ماه با تجلیل از 350 دانش آموز برگزیده در کرمان برگزار می شود.

رستمی با اشاره به رقابتهای کشوری این مسابقات در استان های مشهد و تهران گفت: سهمیه استان در این رقابتها 74 نفر می باشد.

وی تصریح کرد: سال گذشته دانش آموزان کرمانی 15 سهمیه مسابقات کشوری را کسب کردند.

مسئول روابط عمومی اوقاف استان در خصوص پایان رقابت های چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم استان در رده سنی بزرگسالان افزود: این مسابقات با شرکت ۶۱۰ نفر از منتخبین استان برگزارشد که از رتبه های اول تا سوم این مسابقات طی مراسمی تجلیل و رتبه های اول هر رشته نیز به مسابقات کشوری که مهر سال جاری در اراک برگزار می شود، اعزام می شوند.

انتهای پیام/س

 

اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات دانش آموزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف اخبار فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این دوره از رقابت ها با حضور بیش از ۲۰۰ دانش آموز برگزار شد.

فرهادی افزود: در این مسابقات دانش آموزان در رشته‌های حفظ، قرائت، احکام، اذان و مداحی با هم به رقابت پرداختند.

 

دیگر خبرها

  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی