Web Analytics Made Easy - Statcounter

لنجان-رییس بیمارستان شهدای لنجان گفت:۱۰ دستگاه دیالیز با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال خریداری شد تا مشکلات کمبود و خرابی دستگاه های بخش دیالیز بیمارستان شهدای لنجان برطرف شود.

رامین سلامی در  گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان اظهار کرد: بیمارستان شهدای لنجان در سال ۱۳۷۲ در مرکز شهرستان زرین شهر احداث شد و تاکنون توانسته است به رسالت خود به خوبی عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت حضور خیران سلامت در کنار مدیریت حوزه بهداشت و درمان، افزود: ساختمان بخش دیالیز بیمارستان شهدای لنجان در سال ۱۳۸۳توسط خیر نیک اندیش و با هدف کاهش رنج بیماران کلیوی ساخته و در اختیار بیمارستان قرار داده شد تا با حمایت هرچه بیشتر از بیماران دیالیزی شاهد حفظ کرامت انسانی آنها و خانوادهایشان باشیم.

رییس بیمارستان شهدای لنجان تصریح کرد: بیمارستان شهدای لنجان امروز به عنوان تنها بیمارستان دولتی در شهرستان لنجان مشغول به خدمت رسانی بوده و بخش دیالیز آن نیز به عنوان قطب دیالیز این شهرستان محسوب می شود، بر همین اساس ارتقاء خدمات و تجهیز این بخش به دلیل خرابی مکرر و عمر بالای برخی دستگاه ها در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تلاش های انجام شده ۱۰ دستگاه دیالیز با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا با اعتباری بالغ بیش از ۱۰ میلیارد ریال از درآمدهای بیمارستان خریداری شد تا بتوانیم مشکلات کمبود و خرابی دستگاه های بخش دیالیز بیمارستان شهدای لنجان را برطرف کنیم.

سلامی با بیان اینکه بخش دیالیز بیمارستان شهدای لنجان هم اکنون ۱۲۴ بیمار دیالیزی را در سه شیفت تحت پوشش خدمات قرار داده است، اضافه کرد: بانصب و راه انداری دستگاه های خریداری شده ظرفیت بخش دیالیز بیمارستان شهدای لنجان از ۱۷ تخت به ۲۰ تخت افزایش خواهد  یافت.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بیمارستان لنجان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام

معاون خدمات شهری شهرداری اراک ازخریداری سه سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام خبر داد.

حمید حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهارکرد: مجموعه مدیریت شهری طبق برنامه های درنظر گرفته در راستای بهسازی و نوسازی، بهینه سازی و ارتقا سطح بهداشت و صنعتی کردن کشتارگاه دام شهرداری اراک، اقدام به تهیه و خرید سه سری دستگاه برودتی پیش سرد گوشت به صورت «سه دستگاه اواپراتور، سه دستگاه کندانسور، سه دستگاه کمپرسور» برای بهره برداری در کشتارگاه کرده است.

وی افزود: با عنایت به ضرورت و لزوم تامین و افزایش ظرفیت سالن پیش سرد کشتارگاه دام شهرداری بر اساس پیک کشتار روزانه و در راستای پیشگیری از بروز بیماری های مشترک بین انسان و دام از جمله بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، تب مالت و… و همچنین نگهداری ۲۴ ساعت قرنطینه ای و بهداشتی گوشت استحصالی مطابق دستورالعمل های دامپزشکی، خرید چندین دستگاه برودتی برای احداث، نصب و راه اندازی سالن پیش سرد با هدف خدمات رسانی مطلوب به شهروندان اراکی و بمنظور رعایت دستورالعمل ها و ضوابط دامپزشکی برای حفظ بهداشت و سلامت گوشت استحصالی، در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک تاکید کرد: پس از پیگیری ها و بررسی های لازم، نسبت به تهیه و خرید تجهیزات برودتی سالن پیش سرد کشتارگاه دام از جمله «سه دستگاه اواپراتور، سه دستگاه کندانسور، سه دستگاه کمپرسور» اقدام شد.

کد خبر 749444

دیگر خبرها

  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • داوطلبان متقلب دستگاه‌های جاسوسی پیشرفته داشتند/احتمال محرومیت تا ۵ سال
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد