Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران در استان‌های ساحلی دریای خزر و برخی استان‌های جنوبی کشور خبر داد و گفت:‌ دما در استان‌های نیمه غربی کشور افزایش می‌یابد. ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶ اقتصادی راه و مسکن نظرات

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، فریبا گودرزی اظهار کرد:‌ برای دو روز آینده برای استان‌های ساحل دریای خزر، شرق مازندران، غرب گلستان، برخی نقاط استان‌های شمالغرب و ارتفاعات البرز بارش‌های پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد راداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در جنوب کشور برای سه روز آینده رگبار و رعد و برق، وزش باد و گرد و خاک را خواهیم داشت.

وی افزود: در برخی نقاط غرب و جنوب غرب وزش باد و گرد و خاک را داریم، ضمن این‌که آبهای خلیج‌فارس مواج خواهد بود. همچنین استان‌های نیمه غربی کشور طی امروز، فردا و جمعه افزایش دما را خواهند داشت و گرمتر می‌شوند.

کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: احتمال دارد در مناطق کوهستانی تهران رگبار پراکنده و رعد و برق را داشته باشیم ضضمن این‌که تهران تا پایان هفته گرمی هوا را خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

R1012188/P1010113/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان هواشناسی وزارت راه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان هواشناسی وزارت راه سازمان هواشناسی وزارت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۰۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق

سامانه بارشی جدیدی که وارد کشور شده، فعالیت خود را در نواحی مرکزی کشور در بیشترین مقدار خواهد داشت. برای امروز و فردا تمرکز بارش‌ها در نواحی مرکزی، جنوبی و جنوب شرقی کشور است. برای استان‌های مرکزی کشور مثل استان اصفهان هشدار سطح زرد بارندگی صادر شده است.

کد خبر 747525

دیگر خبرها

  • هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق
  • بارش باران بهاری و لطافت آب و هوای استان
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در مازندران
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • باران بهاری در راه مازندران
  • هواشناسی مازندران هشدار نارنجی صادر کرد