Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@19:34:20 GMT

برنامه قطعی برق امروز تهرانی‌ها

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۴۱۳۸۰

برنامه زمانبندی احتمالی اعمال محدودیت مدیریت بار در شبکه در روز چهارشنبه از سوی شرکت توزیع برق تهران منتشر شد. ناطقان: برنامه زمانبندی احتمالی اعمال محدودیت مدیریت بار در شبکه امروز چهارشنبه 2 مرداد ماه از سوی شرکت توزیع برق تهران منتشر شد.
براساس اعلام این شرکت زمان اعمال خاموشی‌ها به طور کاملا احتمالی بوده و پیش بینی مدیریت اضطراری بار شبکه، ممکن است کمتر یا بیشتر از زمان پیش بینی شده باشد و حتی در صورت صرفه جویی از سوی مشترکان، ممکن است قطعی رخ ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این شرکت از مشترکان خود درخواست کرد با ۱۰ درصد صرفه جویی در مصرف برق به ویژه در ساعات اوج مصرف "۱۲ الی ۱۷ و ۲۰ الی ۲۳، "و انتقال مصارف غیر ضروری به دیگر ساعات، مجموعه صنعت برق را در تامین برق پایدار یاری رسانند.
برای دیدن جدول قطعی برق روی لینک کلیک کنید.
منبع: میزان برچسب ها: قطع برق ، تهران ، صرفه جویی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قطع برق تهران صرفه جویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • بخشی از آب سد گلستان امروز رهاسازی می‌شود
  • تهرانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند!
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق