Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از حوزه هنری استان زنجان، مهدی خدایی افزود: کارگاه تخصصی پوستر به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان؛ با حضور مدرس کارگاه «محمدمهدی ولیزاده» و جمعی از دانشجویان و هنرمندان رشته گرافیک روزهای دوشنبه بصورت هفتگی در حوزه هنری استان زنجان برگزار می‌گردد.

وی ادامه داد: در راستای گرامیداشت هفته حجاب و عفاف و ترویج این ارزش مهم، تعداد ۹ اثر پوستر در ابعاد ۱۰۰*۷۰ سانتی‌متر توسط اعضا و زیر نظر مدرس کارگاه با موضوع حجاب و عفاف تولید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدایی افزود: کارگاه تخصصی پوستر پس از اعلام فراخوان ثبت نام از هنرجویان و علاقمندان به این هنر، بصورت هفتگی در حوزه هنری زنجان آغاز به کار کرده است.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان اظهار داشت: در این کارگاه، که با حضور دانشجویان و هنرمندان رشته گرافیک و علاقمند به این هنر برگزار می شود، شرکت کننده‌ها با تعامل و مشورت با یکدیگر و زیر نظر مدرس کارگاه به خلق آثار هنری، در قالب پوستر با استفاده از تکنیک‌های متفاوت گرافیک به تولید اثر می‌پردازند.

خدایی  هدف از برگزاری کارگاه تخصصی پوستر را تحقق بخشیدن به اهداف حوزه هنری مبنی بر تولید آثار فاخر هنری عنوان کرد  و گفت: کارگاه تخصصی پوستر، بصورت هفتگی روزهای دوشنبه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در حوزه هنری استان زنجان برگزار می‌گردد.

کد خبر 4356460

منبع: مهر

کلیدواژه: پوستر بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد دهه کرامت خرم آباد شهرکرد یاسوج شیراز مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه بیرجند زیر سایه خورشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ارگان های هرمزگان به تکالیف خود در حوزه حجاب عمل کنند

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، مهدی دوستی در دومین نشست ستاد استانی عفاف و حجاب ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سیلی محکم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونسیتی را یادآوری اقتدار نظام به دشمنان دانست و اظهار داشت: طرح سراسری نور در استان علیرغم چالش‌ها، وفاق و همکاری مردم با ستاد استانی عفاف و حجاب را همراه داشت و حول محور فراجا اثرگذاری توأم با آرامش را شاهد بودیم که قابل تقدیر است.

استاندار هرمزگان افزود: در حوزه عفاف و حجاب به‌عنوان قانون خدا و اسلام باید صدای واحد باشیم و همه ارکان به تکالیف خود در این زمینه عمل کنند.

وی ابلاغ و انجام پیشنهادات فراجا برای همکاری و اثربخشی فرهنگی - اجتماعی را ضروری دانست و یادآور شد: تقویت بخش‌های مردمی به‌ویژه پیوستن کنش‌گران اجتماعی در سامانه همچنین ساماندهی مراکز بومگردی و اقامتی نیز در قالب پلتفرم‌های تعریف شده اهمیت بسیاری دارد.

دوستی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فرا نسلی و مغایر با حدود شرعی را نیازمند آموزش و مهارت ورزی ویژه‌ای برشمرد و اظهار کرد: نقش آموزش و پرورش در این مقوله بسیار مهم است.

استاندار هرمزگان، از ایجاد شهرک صنفی پوشاک خبرداد و گفت: در حوزه تولید البسه مورد نیاز استان مقدمات ایجاد یک شهرک صنفی ایجاد شده که تولید و عرضه لباس و پوشاک در این شهرک با استانداردهای ملی و رعایت عرف جامعه انجام خواهد شد و بخشی از دغدغه و مطالبه مردم در این زمینه مرتفع می‌شود که متقاضیان همکاری در این بخش می‌توانند ازطریق سازمان صمت استان ثبت نام کنند.

گفتنی است در این جلسه رئیس کل دادگستری هرمزگان، فرمانده نیروی انتظامی استان، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و مسئولان مرتبط در سایر بخش‌ها حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • فراجا مرزبان حجاب است متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند
  • اژه‌ای: به فراجا در زمینه موضوع حجاب کمک کنیم
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • فرهنگ سازی و اغنای عمومی در حوزه عفاف حجاب اساسی و ضروری است
  • آثار هنری با موضوع قدرت موشکی ایران + موشن گرافیک
  • همه ارگان های هرمزگان به تکالیف خود در حوزه حجاب عمل کنند
  • روز جهانی طراح و گرافیک چه روزی است؟ + تاریخچه World Graphics Day
  • بومی سازی بیش از ۴ هزار قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • حمایت شورای تشکل‌های انقلابی فرهنگیان از قانون حفظ حریم عفاف