Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، تصویربرداری سریال «حکایت‌های کمال» بزودی و بعد از پایان دکورسازی در شهرک سینمایی غزالی آغاز خواهد شد.  
 
شهره لرستانی و محمود پاک نیت دو بازیگری هستند که به تازگی به جمع بازیگران این سریال اضافه شدند. کاظم هژیر آزاد، مهرداد ضیایی،سعید پیردوست، میرطاهر مظلومی، شهین تسلیمی از بازیگرانی هستند که به تازگی با این پروژه قرارداد بستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حمید لولایی، رضا شفیعی‌جم، مریم سعادت، سولماز غنی، یوسف صیادی،نگار عابدی، امیر نوری،محمد شیری، مهرداد ضیایی از دیگر بازیگران این سریال هستند.  
 
خانه‌ها، محله‌ها و گذرهای دهه 40 تهران در این دکورها دیده می‌شود. 90 درصد دکورها در شهرک سینمایی ساخته شده و 10 درصد از آن در فضای بیرون از شهرک سینمایی و محله‌های قدیمی تهران مقابل دوربین می‌رود. دکورهای این سریال همگی در کوچه‌ها و فضاهایی است که تداعی کننده دهه 40 در تهران هستند.  
 
این سریال از کتاب «حکایت‌های کمال» به نویسندگی محمد میرکیانی الهام گرفته شده است و به تهیه کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی آماده تولید است.
 
به گزارش فارس، سریال «حکایت‌های کمال» به نویسندگی سیدحسین امیر جهانی، آزاده محسنی و نسیم امیری در 150 قسمت نوشته شده است. این سریال در چند فاز مقابل دوربین خواهد رفت که فاز اول آن در سی قسمت تولید می‌شود.
 
مدیرتولید: فرشید رئوفی، تصویربردار: ناصرمحمودکلایه، صدابردار: وحید سلطانی، جلوه های ویژه: حمید رسولیان، ناظر کیفی: محمد میرکیانی، بدلکار: علیرضا فتحی، برنامه ریز: مجید فاضلی، عکاس: فرامز بیات، طراح گریم: بابک شعاعی، مدیر تدارکات: مهدی آقامحمدی، طراح صحنه و لباس: فرهاد عزیزی فرد، دوخت لباس: زینب رنجبر، دکوراتور: محمدعلی شیبک، منشی صحنه: بیتا ارسطویی، تصویربردار پشت صحنه: مهشید رئوفی و مشاور رسانه‌ای: هادی داداشی.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست محمود پاک نیت شهره لرستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آلاء» به تونس می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای اثر، نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم‌تبار، پیش از این در چهاردمین جشنواره بین‌المللی دائجون کره جنوبی، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تئاتر شهر و همچنین سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه رفته بود این‌بار در هفته دوم اردیبهشت در ششمین جشنواره مونودراما در شهر نابل تونس روی صحنه می‌رود.

شیما جعفرزاده به عنوان بازیگر و همچنین فرهاد قائمیان و محمدرضا آزادفرد با صدا در این نمایش محمد کاظم‌تبار را یاری خواهند داد.

از دیگر عوامل نمایش «آلاء» می‌توان از مربی اریال یوگا: سپیده صمدپور، طراح حرکت: امیر آقاجان، طراح لباس: سمیه پسندیده‌خواه، طراح صدا و موسیقی: علی خاتمی، مدیر تولید: حامد گودرزی، دستیار تولید: محسن صفری، طراح نور: حسین نادری، دستیار کارگردان: محمد قیاسی، علیرضا افیونی، مبین آریا، مشاور طراحی صحنه: سینا ییلاق بیگی، منشی صحنه: رضوان مقدسی، طراح پوستر و بروشور: رامین رستمی، مشاور رسانه: ناصر ارباب نام‌ برد.

در خلاصه نمایش آمده است: «چیزی تا سحر نمانده، لحظه وداع گاه اندوهگین نیست. هنگامه‌ای که شوق رسیدن در آن باشد. اکنون که جدایی بین‌مان جاری است. من به طلوع خورشید وصال‌مان ایمان دارم. به خنده‌های ممتد کنار هم. به دستانی که دوباره هم قسم خواهند شد و عشق، تبلور وجودی‌مان می‌شود.»

کد خبر 6086303 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • «آلاء» به تونس می‌رود
  • سریال افعی تهران فصل ۲ دارد؟/در پشت صحنه سریال افعی تهران چه خبر است؟ +عکس
  • (ویدئو) پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ | ببینید
  • دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین برگزار می‌شود
  • آغاز دور جدید دادگاه سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود