Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اینکه مطرح شده بود کنعانی زادگان بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال در تمرینات تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با مدیر برنامه هایش کتک کاری کرده اما نصیر زاده مدیر عامل باشگاه ماشین سازی این خبر را تکذیب کرد.

نصیرزاده در واکنش به انتشار خبر درگیری در تمرینات ماشین سازی تبریز گفت: بحث درگیری و زد و خورد در تمرین تیم ماشین سازی صحت ندارد و در این میان تنها 2 فرد اقدام به جر و بحث با یکدیگر کردند که در آخر جر و بحث تبدیل به آشتی میان طرفین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره درگیری کنعانی زادگان و مدیر برنامه هایش بیان کرد: 2 فرد مطرح شده هیچ گونه تحت قرارداد باشگاه ماشین سازی تبریز نیستند و فقط در تمرین روز گذشته تیم به عنوان مهمان حضور داشتند. بنابراین بحث و جدال این افراد ربطی به باشگاه ما نداشته است.

بیشتر بخوانید: نصیرزاده: میزان درآمد ناشی از تبلیغات محیطی به نسبت هوادران تیم‌ها متغیر است/ ترابی با ۴ تیم قرارداد بسته است

انتهای پیام/

کتک کاری در تمرین ماشین سازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال

دریافت 31 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم تراکتور با استقلال تهران فردا از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

کد خبر 6093025

دیگر خبرها

  • واکنش تند درویش به درگیری سپاهانی‌ها با بانوان
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • ویرانی، آوارگی و فاجعه؛ سودان یک سال پس از جنگ
  • مخفی‌کاری و احتیاط عجیب درباره عالیشاه و بیرانوند
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • کم‌کاری تیروئید را با این ۳ ورزش جبران کنید
  • افشای صحبت‌های محمد صلاح در درگیری با کلوپ
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏