Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فيلم سينمايي زرد به کارگرداني و نويسندگي مصطفي تقي زاده، شنبه 6 مرداد ساعت16، پس از اکران در فرهنگسراي فناوري اطلاعات نقد و بررسي مي شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، اين برنامه با حضور محمد رضا فهميزي منتقد سينما و تئاتر و افشين فکوري کارشناس و مجري برنامه برگزار مي شود.
فيلم سينمايي زرد به کارگرداني و نويسندگي مصطفي تقي‌زاده و به تهيه‌کنندگي کامران مجيدي محصول سال 1395 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داستان فيلم از اين قرار است که پنج جوان مخترع کشور پس از اينکه اختراع مهمي را به ثبت مي‌رسانند، قصد دارند عازم ايتاليا شوند اما مشکلات يکي پس از ديگري در مقابلشان قرار مي‌گيرد و..
در اين فيلم علاوه بر بهرام رادان و ساره بيات، بازيگراني چون مهرداد صديقيان، شهرام حقيقت دوست، بهاره كيان افشار، آناهيتا درگاهي، امير علي نبويان، عليرضا استادي، متين ستوده، مرتضي تقي زاده، علي صالحي، شهروز دل افكار، رومينا رفيعا، رضا شمس الدين، فرهاد مهدوي، حسين نائيني و حسين مهري به ايفاي نقش پرداخته اند.
زرد در مسابقه جشنواره بين‌المللي فيلم هنر روسيه حضور داشت و توانست دو جايزه اصلي جشنواره يعني جايزه بهترين فيلم و بهترين فيلمنامه را دريافت کرد، همچنين در جشنواره بين‌المللي فيلم شانگهاي در بخش مسابقه توانست، جايزه بزرگ هيئت داوران و جايزه بهترين بازيگر زن را از آن خود کند و برنده بهترين فيلم از نگاه تماشاگران در دومين جشنواره فيلم شيد شد.
علاقمندان مي توانند براي شرکت در اين برنامه به فرهنگسراي فناوري اطلاعات واقع در تقاطع خيابان هاي کارگر و جمهوري مراجعه يا براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 66902138 تماس بگيرند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بررسي سينمايي اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول فیلم‌ های امروز تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت + ساعت پخش

امروز با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبکه‌های سیما همراه باشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «پرنده طلایی»، «مصلحت»، «بادیگارد»، «بیرون از بهشت»، «پل سفید»، «نامرئی»، «آتش»، «هویت»، «بهترین دوست من»، «ویل هانتینگ نابغه»، ««طلا و مس»، شنبه پانزدهم اردیبهشت از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

نام فیلم ساعت
شبکه دو
پرنده طلایی ۸:۰۰
مصلحت ۱۷:۳۰
شبکه سه
بادیگارد ۱۰:۰۰
شبکه تهران
پل سفید ۹:۰۰
بیرون از بهشت ۱۳:۳۰
شبکه نمایش
نامرئی ۱۷:۰۰
آتش ۱۹:۰۰
هویت ۲۱:۰۰
بهترین دوست من ۲۳:۰۰
شبکه امید
ویل هانتینگ نابغه ۱۸:۰۰
شبکه سلامت
«طلا و مس ۱۱:۰۰
کد خبر 750395

دیگر خبرها

  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است
  • جدول فیلم‌ های امروز تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت + ساعت پخش
  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی
  • برگزاری نکوداشت یک پژوهشگر موسیقی در فرهنگسرای ارسباران