Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@22:00:15 GMT

توطئه مرگبار پرستار خانگی

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۴۱۹۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، با کشف جسد مرد ثروتمند در خانه ویلایی بخش چندار ساوجبلاغ، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ مهدی فضلی علیشاه، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: با گزارش این حادثه مأموران بلافاصله در صحنه جرم حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌های تخصصی در محل نشان داد شب جنایت افراد ناشناسی وارد خانه ویلایی شده و پس از ضرب و شتم مقتول و وارد کردن ضرباتی به وی او را به قتل رسانده و متواری شده‌اند.

با توجه به اینکه مقتول با پرستارش زندگی می‌کرد غیبت مشکوک این مرد و مرخصی نابهنگام او، مأموران را به وی ظنین کرد. این مرد پس از دستگیری در بازجویی‌ها منکر اطلاع از این جنایت شد اما در مواجهه با مدارک مستند به اجیرکردن سه نفر از اقوامش برای سرقت از خانه ویلایی اعتراف کرد.

متهم برای اینکه ردی از خود بر جا نگذارد خانه را ترک کرده و کلید را در اختیار سه مرد غریبه گذاشته بود. اما مدعی بود قصد کشتن پیرمرد را نداشته است. با این اعترافات رد سه متهم دیگر در یکی از استان‌های شمالی گرفته شد و هر سه در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند. این سه مرد فراری مدعی شدند با نقشه پرستار خانگی وارد خانه شده و با سر و صدای صاحبخانه او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.

متهمان پس از تشکیل پرونده و صدور رأی نهایی دادگاه روانه زندان شدند.

  منبع: روزنامه ایران

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۱۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم

فرمانده انتظامی شهرستان قشم با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان گفت: با تلاش و هوشیاری مأموران محموله بزرگ دخانیات به ارزش چهار میلیارد ریال کشف و ضبط شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، سرهنگ علی‌اکبر مرادی روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر تخلیه میزان زیادی سیگار قاچاق در سواحل این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قشم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این محموله در ساحل جاده قشم سوزا تخلیه و قاچاقچیان قصد بارگیری آن را داشتند، گفت: مأموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر شدند که قاچاقچیان به محض مشاهده مأموران در ساحل به وسیله قایق به سمت دریا متواری گشتند.

فرمانده انتظامی انتظامی با بیان اینکه در این عملیات 200 هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شده، گفت: ارزش این محموله حدود چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

مرادی ضمن تشکر از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی و با تأکید بر جدیت این ارگان در مقابله با قاچاق کالا و ارز با توجه به تأثیرات سوء آن بر اقتصاد ملی، بیان داشت: از شهروندان خواستاریم همچون همیشه پشتیبان پلیس بوده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • اعلام حکم دختری که باعث مرگ مادرش شد