Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به حضور کاروان خادمان حرم رضوی به همراه پرچم متبرک امام رضا (ع) در استان گفت: ترویج فرهنگ رضوی مهمترین پیام این کاروان است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی روز چهارشنبه در دیدار با یگ گروه از کاروان خادمان حرم رضوی که در محل دفتر امام جمعه انجام شد اظهار داشت: در ابعاد مختلف زندگی حضرت امام رضا (ع) مطالب و نکات ارزشمندی وجود دارد که با نگاهی به زندگی ایشان می توان این زمینه را به مردم معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بعد اجتماعی ، شخصیت علمی و مبارزات سیاسی امام رضا (ع) ابعاد مختلف زندگی ایشان هستند که حضور این کاروان باعث می شود تا تمام ابعاد شخصیتی و زندگی امام رضا(ع) برای مردم بازگو و یادآوری شود.
آیت الله میرعمادی گفت: حضور این کاروان وجود نازنین امام رضا (ع) را در ذهن و جان و ایمان مردم زنده می کند و مردم متوجه شخصیت والای امام رضا (ع) می شوند و همین مایه برکت در زندگی فردی و اجتماعی مردم می شود.
امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: حضور کاروان خادمان امام رضا (ع) در بین مردم در واقع پیوند دهنده دل مردم با امام رضا(ع) است و این پیوند باعث نشر معارف اهل بیت ، ترویج فرهنگ رضوی و شیوه و سبک زندگی امام رضا می شود.
وی با اشاره به اینکه امام رضا(ع) کریم اهل بیت است گفت: حضور کاروان خادمان امام رضا (ع) در میان مردم در واقع بیش از هر چیزی نشان دهنده رئوف بودن و مهربانی و محبت آن امام راست.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان اظهر داشت: این کاوران با حضور در جامعه معنویت را به جامعه می بخشد و مردم در درگیری با زندگی های روزمره اما از این معنویت بخوبی استقبال می کنند.
وی با بیان اینکه این انقلاب و این نظام بهبرکت وجود امام رضا (ع) است گفت: اهل بیت بانی امنیت، آرامش و آسایش هستند.
حامد غفوری نژاد دبیر یازدهمین جشن های مردمی زیر سایه خورشید استان لرستان نیز در این جلسه گفت: امسال در این جشنواره از 2 گروه از خادمان حرم رضوی دعوت شده است و برنامه های فرهنگی متنوعی طی دهه کرامت اجرا می شود.
وی افزود: امسال تاکنون 160 برنامه فرهنگی در استان اتفاق افتاده و تا امروز که آخرین روز دهه کرامت است حدود 100 هزار مخاطب پوشش داده شده است.
غفوری نژاد گفت: امسال بنا بر تاکید آستان قدس رضوی در محرومیت زدایی برنامه های بازدید از مناطق محروم استان انجام شده که از جمله این بازدیدها ، رفتن به مناطق بسیار محروم استان همچون منطقه نوربک نورآباد و بزنوید الیگودرز بود.
1920/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي امام جمعه فرهنگ رضوي خادمان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام مهدی عبدی امروز در نشست با خبرنگاران در سخنانی عنوان کرد: دهه کرامت امسال از روز ۲۱ اردیبهشت‌ماه مصادف با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز می‌شود و تا روز ۳۱ اردیبهشت‌ماه میلاد امام رضا(ع) با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی ادامه دارد.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: بر همین اساس بیش از۳۰۰ عنوان برنامه فرهنگی ویژه ایام دهه کرامت به دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه برای اجرا پیشنهاد شده است و امیدواریم بتوانیم فضای شادی و نشاط را در جامعه رقم بزنیم.
 
وی در ادامه سخنان خود افزود: یکی از ویژه برنامه‌های دهه کرامت امسال حضور خادمان آستان مقدس حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) در استان کرمانشاه است که برنامه‌های متنوعی را به همراه پرچم متبرک اجرا خواهند کرد.
 
حجت الاسلام عبدی اظهار کرد: خادمان حضرت معصومه(س) به همراه پرچم متبرک این آستان از روز ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه در استان کرمانشاه حضور دارند و برنامه‌هایی را در مساجد، محلات، بیمارستان‌ها و پادگان‌های نظامی اجرا می‌کنند که در مجموع ۴۰ عنوان برنامه پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشن روز دختر همزمان با شب میلاد حضرت معصومه(س) در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) طاق‌بستان کرمانشاه با حضور دختران برگزار خواهد شد.
 
این استاد حوزه خاطرنشان ساخت: از تاریخ ۲۲ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه نیز دو کاروان خادمان رضوی به همراه پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) در استان کرمانشاه و در شهرهای مختلف حضور پیدا خواهند کرد که مجموعه خادمیاران رضوی ۲۰۰ برنامه را اجرا می‌کنند.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: برگزاری جشن پياده‌روی خانوادگی، حضور در مساجد و محلات، جشن روز میلاد امام رضا(ع)، اطعام رضوی، سفرخانه رضوی، ارائه خدمات توسط کانون‌های تخصصی خدمت رضوی، اعزام زائر اولی به مشهد مقدس و... از جمله‌ برنامه‌های خادمان رضوی در استان کرمانشاه است.
 
حجت الاسلام عبدی در پایان سخنان خود یادآور شد: سال گذشته جشن‌های دهه کرامت با استقبال ویژه مردم مواجه شد و امسال نیز سعی داریم با همراهی مردم جشن‌های گسترده را در این دهه با شور و نشاط رقم بزنیم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • همخوانی خادمان رضوی در چایخانه حضرت رضا(ع)
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • خادمان بابلسری چایخانه حرم رضوی
  • امام جعفر صادق(ع) ترویج‌دهنده فرهنگ اصیل شیعه بودند