Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@07:13:11 GMT

این دختر در اینستاگرام جنجال به پا کرد!+عکس

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۴۲۴۸۳

این دختر در اینستاگرام جنجال به پا کرد!+عکس

رکنا: کارشناس زیبایی، فشنیست و ستاره فضای مجازی کویت به دلیل اظهار نظر جنجالی‌اش درباره خدمتکاران زن فیلیپینی مورد حمله ی کاربران قرار گرفت.

سندس القطان از قانون Law بهبود شرایط کارگران فیلیپینی انتقاد کرده است. بنا بر قانون جدید خدمتکاران فیلیپینی می توانند هفته ای یک بار به تعطیلات بروند و گذرنامه شان را پیش خود نگه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

القطان هم با انتشار فیلمی در فضای مجازی گفته: چه طوری می توانم خدمتکار را با گذرنامه اش در خانه تنها بگذارم؟… اگر فرار Escape کنند و یا به کشورشان برگردند چه کسی پول من را برمی گرداند؟! به صراحت می گویم که با این قانون موافق نیستم و از این به بعد هم خدمتکار فیلیپینی در خانه‌ام نمی آورم.

اظهار نظر او با طوفانی از انتقادات مواجه شد و انجمن بین المللی مهاجرین و گروه حامی کارگران فیلیپینی در خارج انتقادات او را شبیه به حرفهای «برده داران» توصیف کرده اند و او را عقب مانده ای تاریخی و متعلق به دوران سیاه «قرون وسطا» بر شمرده اند.

در فوریه سال جاری دولت فیلیپین ارسال کارگر به کویت را پس از پیدا شدن جسد جوانا دانییلا دیما فلیس، کارگر فیلیپینی ۲۹ ساله در یخچال یک خانه متروک، به طور موقت ممنوع اعلام کرد.

بنا به آمار مطرح شده ۲۷۶ هزار کارگر زن فیلیپینی در کویت کار می کنند که اخبار رسیده نشان می دهد بسیاری از آنها از بد رفتاری از سوی صاحبان املاک رنج می بردند.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت قانون Law فضای مجازی فرار Escape اخبار کویت دختر عکس اینستاگرام جنجال عکس فیلم جوان من ایران زندگی حوادث مجلس شورای اسلامی دختر پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج‌نشین را متوقف کرد

صد‌ها هزار اوکراینی به‌دلیل جنگ به خارج از کشور گریخته‌اند، اما این کشور نیاز فوری به نیرو‌های جدید دارد؛ بنابراین، کی‌یف در زمان حاضر قوانین گذرنامه را تشدید می‌کند.

به گزارش تسنیم به نقل از اشپیگل، کی‌یف حدود دو هفته پیش قوانین بسیج سربازان را تشدید کرد، از جمله اینکه مخالفان انجام خدمت سربازی شدیدتر مجازات می‌شوند و کسانی که خدمت سربازی می‌کنند دیرتر مرخص می‌شوند، حالا مرحله بعدی دنبال می‌شود و در این مرحله اوکراین صدور گذرنامه برای مردان ۱۸ تا ۶۰ ساله مقیم خارج از کشور را متوقف می‌کند.

این در آیین‌نامه‌ای که روز چهارشنبه در پرتال رسمی آن‌لاین دولت منتشر شد، بیان شده است. به‌طور خاص، این قانون بیان می‌کند که ارسال پاسپورت به نمایندگی‌های دیپلماتیک اوکراین در خارج از کشور "دیگر انجام نمی‌شود. "، این بدان معناست که مردان اوکراینی در سن نظامی تنها در آینده می‌توانند گذرنامه خود را در این کشور دریافت کنند.

این اقدام بخشی از تلاش‌های دولت اوکراین برای تشویق مردان به بازگشت به کشورشان است. روز سه‌شنبه، وزارت امور خارجه در کی‌یف از تعلیق موقت خدمات کنسولی برای مردان اوکراینی مقیم خارج از کشور بین سنین ۱۸ تا ۶۰ سال ـ به‌استثنای صدور کارت شناسایی برای بازگشت به اوکراین ـ خبر داد.

روز چهارشنبه صد‌ها نفر از اوکراینی‌ها مقابل دفتر صدور گذرنامه در ورشو، پایتخت لهستان به‌دلیل عدم‌تحویل مدارکشان به آن‌ها اعتراض کردند. مقامات این توقف را با "مشکلات فنی" توجیه کردند. واسیل سواریچ، سفیر اوکراین در لهستان، به خبرگزاری فرانسه اطمینان داد که تمام درخواست‌های مدارک سفری که قبل از ۲۳ آوریل ارائه شده است، بررسی خواهد شد.

پس از بیش از دو سال جنگ، اوکراین تحت فشار فزاینده‌ای از سوی کشور روسیه قرار گرفته است. ارتش اخیراً برای جذب سربازان جدید با مشکلات زیادی روبه‌رو بوده است.

دولت اوکراین بار‌ها از مردان در سن خدمت سربازی خواسته است که بازگردند، گاهی به‌صورت نامحسوس و گاهی واضح. ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در یک سخنرانی ویدیویی یک روز پس از حمله روسیه گفت: ما همه اینجا هستیم.
اما حالا لحن او خشن‌تر شده است. در ماه ژانویه، مشاور زلنسکی از کشور‌های میزبان خواست که حمایت از پناهندگان اوکراینی را متوقف کنند تا آن‌ها بتوانند به خانه خود بازگردند. به‌گفته وی اوکراین به مردان، در دفاع و به‌عنوان مالیات‌دهندگان نیاز دارد.

از زمان بسیج عمومی، مردان بین ۱۸ تا ۶۰ سال فقط در موارد استثنایی مجاز به ترک اوکراین هستند، برای مثال اگر از سه یا چند کودک مراقبت می‌کنند یا از مشکلات سلامتی جدی رنج می‌برند.

اوکراین می‌خواهد به این ترتیب اطمینان حاصل کند که مردان اوکراینی در سن نظامی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند، بازگردند. دیمیترو کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین روز گذشته در سرویس آن‌لاین X نوشت: زندگی در خارج از کشور، شهروندی را از تعهدات نسبت به وطن خود معاف نمی‌کند.

به همین دلیل است که او دستور داد اقداماتی با هدف بازگرداندن تعادل بین مردان در سن نظامی در اوکراین و افرادی که در خارج از کشور خدمت می‌کنند ایجاد شود.

تا به حال صد‌ها هزار مرد اوکراینی با مدارک جعلی از مرز سبز به خارج از کشور فرار کرده‌اند تا از خدمت سربازی خودداری کنند. به‌گفته ایهور کلیمنکو، وزیر کشور اوکراین، دفتر او در زمان حاضر به‌دنبال صد‌ها هزار نفر است که گفته می‌شود پیش‌نویس اخطار‌ها و احضار‌ها را نادیده گرفته‌اند.

دیگر خبرها

  • خشونت علیه زنان در خانه / زنان چه کنند؟
  • کارگر ماهر هم امنیت شغلی ندارد
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • قانون حجاب و عفاف باید در کشور اجرا شود
  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج‌نشین را متوقف کرد
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند