Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:46:59 GMT

عضو جدید شورای انیمیشن مرکز گسترش معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۴۲۶۴۴

عضو جدید شورای انیمیشن مرکز گسترش معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در جلسه‌ای که صبح امروز چهارشنبه ۳ مردادماه ۹۷ در معاونت انیمیشن مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار شد، عضو جدید شورای انیمیشن این مرکز معرفی و مشغول به کار شد.

در این جلسه سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی طی حکمی، امیر سحرخیز را به عنوان عضو جدید شورای انیمیشن این مرکز منصوب و معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سحرخیز متولد سال ۱۳۵۵ در شهر تهران است و فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه‌ انیمیشن و جلوه‌های بصری سینما را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرده است که از مهمترین آنها می‌توان به انیمیشن‌های کوتاه «چت ایرونی»، «آلامد»، «معما» و طراحی جلوه‌های بصری مجموعه‌های «مختارنامه»، «شوق پرواز» و فیلم‌های سینمایی «آواز گنجشک‌ها»، «درباره الی»، «خون‌بازی»، «یک حبه قند»، «جدایی نادر از سیمین» و... اشاره کرد.

به این ترتیب، شورای انیمیشن مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با حضور  مرتضی رزاق‌کریمی (قائم‌مقام مرکز)، امیرمحمد دهستانی (معاون انیمیشن)، محمدعلی صفورا، اسماعیل شرعی و امیر سحرخیز، نسبت به بررسی و تصویب طرح‌های انیمیشن ارایه ‌شده به مرکز اقدام خواهند کرد.

دبیر این شورا هم رسول نبی‌ابهری است.

در این نشست از خدمات امید خوش‌نظر عضو سابق شورای انیمیشن مرکز هم قدردانی شد.

کد خبر 4356661 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره فیلم کوتاه تهران خانه سینما مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی فیلم کوتاه سینمای مستند برنامه تلویزیونی سریال ایرانی رادیو جشنواره سینمایی کنسرت موسیقی کارگردان تئاتر سینمای آمریکا رادیو نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۲۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،   رضا کارگر  در نشست هم‌اندیشی با رسانه‌های خوزستان در محل فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز گفت: در دولت سیزدهم به فعالیت‌های فرهنگی در فضای فرودگاه‌های کشور بسیار اهمیت داده شده است.

وی با اشاره به اهمیت انجام فعالیت‌های فرهنگی در فرودگاه‌های کشور افزود: بر همین اساس تلاش شده تا در مناسبت‌های مختلف با اقدامات فرهنگی فضاسازی‌های مناسبی در فرودگاه‌های کشور انجام شود.

دبیر شورای فرهنگی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه فرودگاه‌ها پیشانی معرفی هر شهر و استان هستند اظهار کرد: در همین راستا تلاش شده تا در فرودگاه‌ها بیش از پیش با اقدامات فرهنگی آثار تاریخی و فرهنگی هر شهر و استان به مسافران معرفی شود.

دبیر شورای فرهنگی و رییس روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: در حوزه گردشگری نیز امسال مقرر شده در هر فرودگاه میز گردشگری دایر شود.

کارگر افزود: وزیر راه و شهرسازی بر معرفی هر استان در فرودگاه‌ها که محل تردد مسافران از مناطق مختلف داخلی و خارجی هستند تاکید دارد.

وی گفت: توسعه ناوگان هوایی کشور در حال انجام است، اما به دلیل مشکلات تحریم‌ها این توسعه به کندی انجام می‌شود.

دبیر شورای فرهنگی و رییس روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد: رسانه‌ها زبان و نماینده مردم هستند و در دولت سیزدهم تلاش بر این است که ارتباط با رسانه‌ها تنگاتنگ باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • «آوای ابرها» با دغدغه کودکان مظلوم غزه به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • «آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد