Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@17:15:38 GMT

آخرین جزئیات کسر خدمت ایثارگری در سال ۹۷

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۴۲۶۷۹

آخرین جزئیات کسر خدمت ایثارگری در سال ۹۷

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از آخرین جزئیات کسر خدمت ایثارگری در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار موسی کمالی در رابطه با آخرین جزئیات کسر خدمت ایثارگری در سال ۹۷ در صفحه شخصی خود نوشت:« همانطور که قبلا اعلام شده بود نحوه اجرای بند (د) ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه امروز در کمسیون امنیت مجلس شورای اسلامی بررسی و تصویب شد و به ازای هرماه جبهه و درصد جانبازی و هر ماه اسارت ۱۲ روز کسر خدمت سربازی بدون سقف داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه آمده است: قاعدتا این طرح باید سیر مراحل قانونی را در صحن علنی طی کند ولی اگر منع قانونی نداشته باشد جهت سیر مراحل تصویب به ستاد کل ارجاع داده می‌شود. در مورد زمان اجرا باید گفت که هرگاه نتیجه به ستاد کل اعلام شود به مدت دو تا سه هفته اجرایی خواهد شد.

بر این اساس، معافیت ۲۸ به بالا کماکان به قوت خودش باقیست؛ کسر خدمت محدودیت سنی ندارد و کسانی که وارد سربازی شوند میتوانند از کسر خدمت استفاده کنند. متولدین ۷۲ به قبل در حال خدمت که ماهی ۹ روز ثبت کرده‌اند هم می‌توانند ۱۲ روز محاسبه کنند.»

انتهای پیام/4039

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۲۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین خدمت به عرصه تولید مدیریت مصرف انرژی است

ایسنا/فارس استاندار فارس بزرگترین خدمت به عرصه تولید را مدیریت مصرف انرژی دانست و خواستار نقش‌آفرینی بسیج سازندگی در این عرصه شد.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه در جلسه قرارگاه محرومیت‌زدایی استان فارس با اشاره به نامگذاری سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب خواستار جلب مشارکت‌های مردمی در راستای تحقق شعار سال شد.

وی با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود بسیج سازندگی در راستای کاهش مصرف انرژی نقش‌آفرینی کند، افزود: ناترازی آب، برق و گاز از موانع جدی هستند که در برابر تولید ایستادگی می‌کند.

ایمانیه، بزرگترین خدمت به عرصه تولید را مدیریت مصرف انرژی دانست و افزود: راهکارهایی مانند انتقال آب از خلیج فارس، احداث چاه‌های عمیق و بارورسازی ابرها به صورت مقطعی می‌توانند انرژی پایدار را برای بخش صنعت تامین کنند.

استاندار فارس با تصریح اینکه با کاهش ۱۰ درصدی مصرف آب در استان شاهد رونق چشمگیر پروژه‌های تولیدی خواهیم بود، گفت: تکنولوژی شرکت‌های دانش‌بنیان به یاری مجتمع‌های تولیدی در کاهش مصرف انرژی بیاید و این امر در مقیاس کلان می‌تواند نقش مهمی در مدیریت مصرف ایفا کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار بهره‌مندی از ظرفیت‌های بسیج برای راه‌اندازی نهضت صنایع دستی شد و افزود: با تأمین زنجیره تولید و فروش در عرصه‌های داخلی و خارجی می‌توان به ارزش افزوده و درآمدزایی چشمگیری دست یافت.

ایمانیه از آزادسازی ۳ هزار هکتار زمین برای اجرای نهضت مسکن روستایی خبر داد و افزود: با سرمایه‌گذاری در این عرصه شاهد پیشگیری از مهاجرت و کاهش حاشیه‌نشینی خواهیم بود.

استاندار فارس  در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت بسط حوزه‌های اعتقادی و معرفتی در جامعه افزود: تعریف پیوست فرهنگی برای پروژه‌ها نقش موثری در مقابله با آسیب‌های اجتماعی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی
  • بزرگترین خدمت به عرصه تولید مدیریت مصرف انرژی است
  • خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • موفقیت به لطف حجاب و ۳ فرزند
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • ببینید | ناگفته‌های فردیون جیرانی از خدمت بزرگ عباس کیارستمی به سینما
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد