Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر گفت: سیستم سرمایشی و تهویه بیمارستان امام علی(ع)چابهار راه‌اندازی شد.

 دکتر محمدمهران امینی فرد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: پس از  نارضایتی چندین ساله شهروندان  و بازدیدهای صورت گرفته از وضعیت تهویه و سرمایش بیمارستان امام علی(ع)چابهار، این مشکل با خرید و نصب سیستم تهویه و سرمایشی به قید فوریت رفع و این خواسته به حق شهروندان محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ضمن نصب سیستم تهویه و سرمایشی بیمارستان امام علی(ع)، سردخانه اجساد جزو برنامه‌های کوتاه مدت و اورژانسی دانشکده برای این مرکز درمانی بود که سیستم سرمایشی نیز خریداری و نصب شد.

امینی فرد خاطر نشان کرد: با خرید سردخانه اجساد، ظرفیت سردخانه اجساد بیمارستان از ۶ کابین به ۱۲ کابین افزایش یافت.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام علی بیمارستان علوم پزشکی سیستم سرمایشی نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، نخستین دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی راه‌اندازی شد.

سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند، این اقدام را بر اساس نیازسنجی انجام شده و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار عنوان کرد و گفت: مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • گورهای جمعی بیمارستان ناصر در غزه/ احتمال ربوده شدن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اسرائیل + عکس های وحشتناک
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • حماس: تیم‌های تخصصی برای شناسایی اجساد مفقودین اعزام شود
  • اجساد فلسطینیان شواهدی از اعدام و شکنجه را نشان می‌دهد
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • صهیونیست‌ها ده‌ها نفر را در بیمارستان ناصر زنده به گور کردند
  • بیرون کشیدن پیکرهای 342 شهید از بیمارستان ناصر در غزه
  • درخواست برای تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای جمعی در غزه