Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق در تماس با  خبرنگار ایلنا، از ادامه‌ی بدعهدی‌های وزارت نیرو خبر داد.

به گفته‌ی این فعالان، پیش از این وزارت نیرو قول پیگیری موانع تبدیل وضعیت اپراتورهای قرارداد کار معین پست‌های فشار قوی برق را به ذینفعان داد و مقرر شد حداقل ماهی یکبار اعضای شورای اپراتوری با معاونان وزارت نیرو نشستی داشته و پیگیر امورات از طریق جلسات شوند اما با گذشت چند ماه از این قول، هنوز موفق به دیدار با معاونان وزارت نشده‌ایم و حتی جوابگوی تماس‌های تلفنی نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعالان می‌گویند: این بدقولی‌ها در حالی است که در این روزهای اوج مصرف برق، اپراتورهای پست‌های فشارقوی که شریان برق کشور را در دستان خود دارند و برای آبادانی این مرز و بوم شب و روز نمی‌شناسد، از خواب و استراحت خود برای رفاه مردم زده‌اند اما دریغ که به جای دغدغه تامین برق کشور باید دغدغه عدم تبدیل وضعیت خود را با وجود تمام مجوزات داشته باشیم و در این فکر باشیم که چگونه می‌توانیم داد خود را به گوش مسولان برسانیم.

بحث تبدیل وضعیت اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق در دوران وزارت قبل تصویب و مجوزهای لازم صادر شد اما این الزام به بهانه نبودن چارت خالی برای استخدام، اجرایی نشده‌است.

اپراتورها می‌گویند: بارها تجمع برگزار کردیم، رایزنی و نامه‌نگاری کردیم ولی به جایی نرسیدیم؛ دیگر جان‌مان به لب رسیده؛ چرا حداقل پاسخگوی ما نیستند و سعی نمی‌کنند از در تعامل دربیایند و صدای ما را بشنوند؟

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ضروری است مردم نیز از اقدامات انجام شده مطلع شوند و در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، آیت الله مرتضی مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با استاندار اصفهان گفت: خدمات انجام شده در استان اصفهان مشهود است و امیدواریم این اقدامات مورد عنایت حضرت ولیعصر (عج) نیز قرار بگیرد.

وی ادامه داد: ضروری است مردم نیز از اقدامات انجام شده مطلع شوند و در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص تأمین آب استان اصفهان گفت: این مورد بارها توسط مردم مطالبه می‌شود و انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی مشخص و کاربردی این مسئله اساسی استان اصفهان به بهترین نحو به ثمر برسد.

وی همچنین از دیدارهای بدون واسطه استاندار اصفهان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان با آحاد مردم در جریان سفرهای شهرستانی و تلاش جهت رفع مسائل مردم تقدیر و قدردانی کرد.

تأمین آب نخستین مطالبه مردم و مسئولان و علما

 استاندار اصفهان نیز در این دیدار گفت: در دیدار با علما و بزرگان استان اصفهان، همه بزرگواران پروژه‌های تأمین آب را مطالبه می‌کنند و ما نیز بر این باور هستیم که تأمین آب استان اصفهان اولویت نخست است.

سیدرضا مرتضوی بیان کرد: البته سایر مشکلات استان اصفهان را زمین نگذاشته‌ایم و در تلاش هستیم با نگاهی جامع زمینه‌های رفع چالش ها و توسعه همه‌جانبه استان اصفهان را رقم بزنیم.

برگزاری مستمر قرارگاه آب اصفهان

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه آب در استان اصفهان، بیان کرد: به صورت هفتگی دو روز در هفته جلسات مستمر قرارگاه آب استان را تشکیل می‌دهیم و تأمین آب استان را در سطح ملی نیز بارها پیگیری کرده‌ایم.

استاندار اصفهان گفت: سالها است که آب‌هایی از استان اصفهان خارج می‌شود اما آبی جایگزین آن نشده است، از این رو تقویت آبخوان و حوضه آبریز را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی اجرایی شدن پروژه‌های بلاتکلیف استان اصفهان در حوزه تأمین آب را قدم بعدی مدیریت استان در تأمین آب دانست و خاطرنشان کرد: در این بخش هم اینک اغلب پروژه های متوقف شده، فعال شده است.

مرتضوی با اشاره به خروج بیش از یک میلیارد مترمکعب آب از جنوب استان و لزوم بهره‌مندی از این آب به عنوان یک منبع درون استانی، گفت: مطالعات گسترده‌ای در این خصوص انجام شد و با تأیید ریاست جمهوری پروژه ای را برای بهره گیری از منابع درون استان شروع کردیم و در تلاش هستیم که تا پایان سال به نتیجه برسانیم.

وی با اشاره به تأمین آب استان از دریای جنوب، تصریح کرد: قریب به دو دهه، بحث انتقال آب از دریای جنوب به استان اصفهان مطرح بود، از اواخر مرداد 1401 مراحل اجرایی پروژه شروع شد و در سال نخست از فاصله یک هزار کیلومتری موفق شدیم 500 کیلومتر از مسیر را اجرا کنیم.

مرتضوی گفت: در نظر داریم در سال جاری و سال آینده اجرای خط را به اتمام برسانیم و در مجموع طبق برنامه‌ریزی‌ها اجرای این پروژه در سه سال آینده به سرانجام خواهد رسید. این پروژه با بالاترین سرعت در حال اجراست و در روند اجرا در کشور بی‌نظیر است.

وی با اشاره به مشکل آلودگی هوا به عنوان دومین چالش کلان استان اصفهان، بیان کرد: انجام فیلتراسیون، استانداردسازی و جابه‌جایی برخی واحدهای صنعتی، گسترش حمل‌ونقل عمومی و استانداردسازی سوخت مصرفی خودروها از جمله اقداماتی است که در حوزه آلودگی هوا در حال انجام است.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • بدهی وزارت نیرو به تولید کنندگان برق ۱۰۰ همت است
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • ۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • چرا بایدن از نتانیاهو دغدغه بیشتری نسبت به اسرائیل دارد؟