Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار نهاوند گفت: میدان میوه و تره‌بار نهاوند به حال خود رها شده است و قیمت آن با شهرهای اطراف تفاوت دارد. ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نهاوند، مراد ناصری صبح امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان نهاوند، اظهار داشت: قیمت برخی اقلام در میدان میوه و تره‌بار نهاوند غیرقابل‌قبول است و واحدهای صنفی متخلف در این زمینه باید پلمپ شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: قیمت‌های میدان میوه و تره‌بار نهاوند با شهرهای اطراف تفاوت دارد و این نشان می‌دهد که میدان میوه و تره‌بار نهاوند به حال خود رها شده است از همین روی همه دستگاه‌های مربوطه باید همکاری کنند تا وضعیت بازار نهاوند ساماندهی شود.

ناصری افزود: نسخه کنونی برای بازار جوابگو نیست و همه دستگاه‌ها باید پای کار بیایند تا این وضعیت در نهاوند ساماندهی شود.

وی عنوان کرد: اصناف‌ تعزیرات و اداره صنعت، معدن و تجارت ورود پیدا کنند و واحدهایی که مرتکب تخلف از جمله گران‌فروشی، کم‌فروشی و احتکار می‌شوند پلمپ و بنر علت تعطیلی هم بر کارگاه یا واحد فروشنده نصب شود.

فرماندار نهاوند با اشاره به خودروهای سیار میوه‌فروش در شهر نهاوند بیان کرد: خودروهای سیار میوه فروشی در سطح شهر نهاوند با اقدام شهرداری ساماندهی شوند.

ناصری تأکید کرد: برای ساماندهی میدان میوه و تره‌بار نهاوند باید وقت بیشتری گذاشته شود چراکه قیمت‌ها در شهرستان با شهرهای اطراف تفاوت دارد و این قابل‌قبول نیست.

وی گفت: کارگروه تنظیم بازار کمتر از کارگروه اشتغال نیست و باید توجه و نظارت بیشتری به قیمت‌ها شود چراکه با سبد خرید مردم و توانایی آن‌ها برای مایحتاجشان ارتباط مستقیم دارد.

انتهای پیام/م

R41405/P1486/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۲۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین

رضا معروفی افسرکشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۱:۳٠ دقیقه بامداد جمعه ۷ اردیبهشت از آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی واقع در خیابان شهدای قزوین خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکیپ اطفاء حریق از ایستگاه ۳مولوی این سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

معروفی اضافه کرد: آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسایی کانون حریق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترین خسارت ممکن و تخلیه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی افزود: علت بروز آتش سوزی از سوی کارشناسان علل حریق سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در دست بررسی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • محله‌های همدان میزبان تماشاخانه سیار
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است