Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@15:11:12 GMT

وضعیت تیام و جپارف به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۴۳۵۰۳

وضعیت تیام و جپارف به کجا رسید؟

به گزارش ایسنا، در حالی استقلال روز جمعه نخستین بازی خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند که هنوز تکلیف دو بازیکن خارجی این تیم معلوم نیست و استقلالی‌ها نیز وضعیت جالبی برای روبرویی با پیکان ندارند.

مامه تیام مهاجم سنگالی استقلال که قرار بود دیروز (سه‌شنبه) به تهران بیاید، هنوز به ایران نیامده و باتوجه به دور بودن از شرایط تمرین بعید به نظر می‌رسد وینفرد شفر در دیدار مقابل شاگردان جلالی به برترین گلزن فصل قبلش بازی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به گفته مسئولان باشگاه استقلال، قرار است این مهاجم ظهر امروز به تهران بیاید و کارش را با آبی‌ها دنبال کند. تیام در اردوی ترکیه آبی‌ها، طی صحبت با امیرحسین فتحی به این توافق رسیده بود که با دریافت قسمتی از قرارداد و همچنین پرداخت مالیاتش، قرارداد خود با استقلال را تمدید کند.

سرور جپارف هافبک ازبکستانی دیگر مهره تاثیرگذار استقلال نیز قرار است امروز به تهران بیاید و تکلیفش با آبی‌های پایتخت را مشخص کند. جپارف که شنیده می‌شود صحبت‌هایی را هم با مسئولان تراکتورسازی داشته، به دنبال باقی ماندن در جمع شاگردان شفر است اما پیشنهاد قرارداد سه ساله این هافبک باعث عقب‌نشینی مدیران استقلال شده است. این بازی‌ساز ازبک قرار است امروز آخرین مذاکرات خود را با امیرحسین فتحی داشته باشد و در صورت توافق، به تمرینات این تیم اضافه شود.

این در حالی است که قرار بود این دو بازیکن بعد از اردوی آماده‌سازی آبی‌ها به تهران بیایند. مدیر برنامه‌های این دو بازیکن، همراه آن‌ها به تهران می‌آیند تا تکلیف تیام و جپارف امروز مشخص شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت

به گزارش قدس آنلاین، یک مدیر برنامه معروف با طرح شکواییه‌ای در کمیته تعیین وضعیت، خواهان دریافت ۱۷ میلیارد ریال بابت حق کارگزاری محمد حسین زواره و ۲۵ میلیارد ریال حق ترانسفر آرش رضاوند شد اما بخش حقوقی باشگاه استقلال که زیر نظر محمدرضا بختیاری، معاونت حقوقی و بین‌الملل اداره می‌شود، با ارائه دفاعیه و لایحه‌ای مستند، استقلال را از پرداخت خسارت به این ایجنت تبرئه کرد.

ادعای ۴۲ میلیارد ریالی این مدیر برنامه به دوران یکی از مدیرعاملان پیشین استقلال برمی‌گشت و این ایجنت ادعا کرده بود باشگاه استقلال باید حق کارگزاری او را بپردازد اما کمیته تعیین وضعیت حکم به تبرئه باشگاه استقلال داد.

بر اساس قوانین جدید نقل و انتقالات در فوتبال ایران، ایجنت‌ها باید حق کارگزاری خود را از بازیکنان دریافت کنند نه باشگاه.

دیگر خبرها

  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق