Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:46:58 GMT

تاکید بر افزایش دانش و بینش شاعران آئینی

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۴۳۶۵۶

تاکید بر افزایش دانش و بینش شاعران آئینی

احمد علوی بر افزایش دانش و بینش شاعران آئینی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، این شاعر در شب‌ شعر «ملکوت هشتم» در بجنورد با توصیه به شاعران آئینی گفت: با توجه به اینکه شعر آئینی برگرفته از مستندات و وقایع تاریخی است و در این زمینه استادان پیشکسوت زحمات فراوانی کشیده و تجربیات ارزشمندی دارند شاعران و هنرجویان علاقه‌مند باید در این زمینه از تجربیات بزرگان و پیشکسوتان این عرصه استفاده کنند تا شاهد آثار پرباری در این حوزه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شاعران باید تحت نظر استادان و پیشکسوتان این حوزه باشند و قبل از خواندن اشعار خود در جمع، شعر خود را به تأیید استاد برسانند.

علوی اضافه کرد: شاعران باید اشعار خود را حفظ کنند تا به این طریق تسلط بهتر و بیشتری بر شعرخوانی خود داشته باشند؛ چراکه حفظ اشعار سبب افزایش روحیه اعتمادبه‌نفس در آن‌ها می‌شود.

او با تأکید بر مطالعه بیشتر، ادامه داد: شاعر آئینی باید با مطالعه بیشتر و با افزایش دانش و بینش خود با مسائل روز جامعه آشنا و نسبت به تحولات جامعه و منطقه حساس باشد.

علوی تصریح کرد: شاعر آئینی باید با مطالعه منابع تاریخی و روایی به‌ویژه منابع و کتاب‌های پیروان اهل تسنن دانش و بینش خود را نسبت به تمام جوانب شعر آئینی افزایش دهد تا بتواند اشعار غنی و پرباری بسراید.

این شاعر در ادامه خاطرنشان کرد: شاعر آئینی بهتر است خلوت خاص خود را داشته باشد تا بتواند در این خلوت معنوی توسل کرده و با اهل‌ بیت عصمت و طهارت (ع) ارتباط قلبی و معنوی برقرار کند.

احمد علوی در انتهای سخنان خود با اشاره به فضای مجازی و معایب آن، گفت: شاعران باید از فضای مجازی در حد معقول و مفید استفاده کنند؛ چرا که متأسفانه فضای مجازی خلوت معنوی، تفکر و خلاقیت را از شاعران گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام احمد علوی شعر آیینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین بازیگران افزایش تورم کدامند؟

به گزارش خبرآنلاین، این مطالعه نشان می‌دهد که از میان تکانه‌های تحریمی و تکانه‌های پولی، تحریم‌ها اثر بیشتر و طولانی‌مدت‌تری بر افزایش تورم در اقتصاد ایران دارند.

دنیای اقتصاد نوشت:احمدرضا جلالی نائینی، اقتصاددان، در ارائه آخرین مطالعه خود بر این نکته تاکید کرد که با وجود غالب بودن اثر تحریم و نرخ ارز، در بلندمدت عامل پولی تعیین‌کننده اصلی نرخ تورم است و نباید از آن غافل شد.

این استاد دانشگاه تاکید کرد که تورم در اقتصاد ایران، پس از نوسانات نرخ ارز، به ترتیب تحت تاثیر انتظارات تورمی و رشد پول قرار دارد.

به عقیده این استاد دانشگاه، با توجه به اثرگذاری تکانه خارجی بر کاهش ارزش ریال و نیاز واحدهای تولیدی به سرمایه در گردش، سیاست‌گذار پولی با بده‌-بستان میان رکود و تورم مواجه می‌شود و با پاسخ به این نیاز، متغیرهای پولی نظیر پایه پولی را افزایش می‌دهد.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901212

دیگر خبرها

  • اصلاح کشور از مسیر مدرسه می‌گذرد
  • نظامی گنجوی شاعر شهیر تفرشی
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید بر حمایت از کارگران سمنان تا سهم ۴۰ درصدی دانش‌آموختگان از اشتغالزایی
  • شعر فارسی فلسطین به دست عرب زبانان نمی‌رسد
  • ۱۳ کتاب پرفروش شعر در نمایشگاه کتاب
  • مهم‌ترین بازیگران افزایش تورم کدامند؟
  • صدور هشدار بارش‌های سیل‌آسا در استان بوشهر
  • زیباترین شعر‌ها از شاعران بزرگ و معاصر درباره معلم به مناسبت روز معلم
  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران